Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(3)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Szuścik Urszula
(3)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(2)
Gajdzica Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Nauczanie początkowe
(3)
Dziecko
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dziecka
(1)
Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona
(1)
Aktywni i samodzielni - o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniów
(1)
Anglicyzmy w języku dziecka - problem czy wyzwanie nauczyciela?
(1)
Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci
(1)
Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM)
(1)
Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki
(1)
Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat?
(1)
Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka
(1)
Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich
(1)
Dlaczego matematyka jest taka trudna?
(1)
Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej
(1)
Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej
(1)
Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle
(1)
Edutainment - w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczenie się w okresie późnego dzieciństwa
(1)
Emocjonalne konteksty kształcenia
(1)
Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka
(1)
Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się
(1)
Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami
(1)
Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie dzieci utalentowanych. Przegląd praktyki w szkołach kanadyjskich
(1)
Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość
(1)
Literatura dziecięca jako narzedzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnch
(1)
Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przyszłych nauczycielek muzyki
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce
(1)
Nauczyciel w środowiski szkoły - nabywanie wiedzy i doswiadczenie pedagogiczne
(1)
Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich
(1)
Odyseja Umysłu jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dziecka
(1)
Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego
(1)
Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka
(1)
Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji
(1)
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych
(1)
Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku
(1)
Rola refleksji w edukacji ekologicznej
(1)
Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci
(1)
Rozwijanie aktywnośći twórczej -tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
(1)
Samoocena uczniów związana z wyglądem
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Szkoła - miejsce rozwoju czy narzędzie reprodukcji struktur społecznych?
(1)
Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów
(1)
Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów
(1)
Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznania świata i uczenia się
(1)
Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka
(1)
Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dziecka
(1)
Współczesna szkoła jako "Kultura ucząca się"
(1)
Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej
(1)
Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Temat: Dziecko - Rozwój psychofizyczny ; Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne - Metody ; Współczesna szkoła jako "Kultura ucząca się" ; Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów ; Szkoła - miejsce rozwoju czy narzędzie reprodukcji struktur społecznych? ; Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów ; Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznania świata i uczenia się ; Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich ; Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym ; Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku ; Samoocena uczniów związana z wyglądem ; Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań ; Kształcenie dzieci utalentowanych. Przegląd praktyki w szkołach kanadyjskich ; Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej ; Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej ; Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci ; Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona ; Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku przedszkolnym ; Nauczyciel w środowiski szkoły - nabywanie wiedzy i doswiadczenie pedagogiczne ; Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego ; Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość ; Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych ; Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
Bibliogr.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang., pol.
Spis treści także ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Kreatywność ; Metody nauczania ; Myślenie twórcze ; Nauczanie początkowe ; Twórczość dzieci i młodzieży ; Wychowanie estetyczne - Przedszkole ; Dziecko - Rozwój psychofizyczny ; Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji ; Rola refleksji w edukacji ekologicznej ; Odyseja Umysłu jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dziecka ; Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej ; Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przyszłych nauczycielek muzyki ; Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat? ; Rozwijanie aktywnośći twórczej -tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym ; Aktywni i samodzielni - o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniów ; Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dziecka ; Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dziecka ; Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej ; Edutainment - w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczenie się w okresie późnego dzieciństwa ; Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji ; Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej ; Literatura dziecięca jako narzedzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnch ; Anglicyzmy w języku dziecka - problem czy wyzwanie nauczyciela?
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część prac w języku słowackim. Streszczenie w języku angielskim, polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne ; Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka ; Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle ; Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka ; Emocjonalne konteksty kształcenia ; Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej ; Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci ; Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce ; Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej ; Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich ; Dlaczego matematyka jest taka trudna? ; Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki ; Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka ; Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym ; Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka ; Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami ; Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) ; Specjalne potrzeby edukacyjne ; Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka ; Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się ; Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery ; Praca zbiorowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39607 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej