Forma i typ
Książki
(487)
E-booki
(61)
IBUK Libra
(61)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(445)
wypożyczone
(39)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(485)
Gostyń - czytelnia
(1)
Autor
Śliwerski Bogusław
(16)
Łobocki Mieczysław
(14)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(13)
Szuścik Urszula
(13)
Dymara Bronisława
(10)
Skorek Ewa Małgorzata
(8)
Gajdzica Zenon
(7)
Klinik Anna
(7)
Oszwa Urszula
(6)
Węglińska Maria
(6)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(5)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(5)
Kaczmarek Bogusława Beata
(5)
Melosik Zbyszko
(5)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(5)
Stasica Jadwiga
(5)
Franczyk Anna
(4)
Fuks Agata
(4)
Gajda Janusz
(4)
Nalaskowski Aleksander
(4)
Niewola Dorota
(4)
Rottermund Jerzy
(4)
Skałbania Barbara
(4)
Szkudlarek Tomasz
(4)
Tomkiewicz-Bętkowska Aleksandra
(4)
Winczura Barbara (1969- )
(4)
Czelakowska Danuta
(3)
Grzyb Barbara
(3)
Gunia Grażyna
(3)
Jaworska Anetta
(3)
Jąder Mariola
(3)
Kanios Anna
(3)
Krajewska Katarzyna
(3)
Kusztal Justyna
(3)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(3)
Melosik Zbyszko (1956- )
(3)
Minczanowska Aleksandra
(3)
Modrak Małgorzata
(3)
Modrak Małgorzata Program ochrony pamięci
(3)
Muchacka Bożena
(3)
Opora Robert
(3)
Piasecka Małgorzata (pedagog)
(3)
Plopa Mieczysław
(3)
Puślecki Władysław
(3)
Sikorski Wiesław
(3)
Szwejka Łukasz
(3)
Wosik-Kawala Danuta
(3)
Wyczesany Janina
(3)
Adamczyk Monika D
(2)
Arusztowicz Barbara
(2)
Baran Jolanta
(2)
Bekus-Richane Marzena
(2)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(2)
Bereżnicki Franciszek
(2)
Bielski Janusz
(2)
Blusz Krzysztof
(2)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(2)
Bruhlmeier Artur
(2)
Bzowska Lucyna
(2)
Cabała Monika
(2)
Chomczyńska-Rubacha Mariola
(2)
Chybicka Aneta
(2)
Ciczkowska-Giedziun Małgorzata
(2)
Cytowska Beata
(2)
Czechowska-Bieluga Marta
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gajewski Łukasz
(2)
Godzwon Marta
(2)
Grzybowski Przemysław Paweł
(2)
Kalbarczyk Anna
(2)
Kijak Remigiusz J. (1979- )
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Konieczna Ewelina J
(2)
Konopczyński Marek (1956- )
(2)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Korzeniowska Wiesława
(2)
Kowalewska Barbara
(2)
Kozłowski Paweł
(2)
Królica Maria
(2)
Kunowski Stefan
(2)
Kurzępa Jacek
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Maciarz Aleksandra
(2)
Michałowski Stanisław Czesław
(2)
Mihilewicz Stanisława
(2)
Musialska Kinga
(2)
Nastazjak Aleksandra
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Nęcka Edward
(2)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(2)
Pastwa-Wojciechowska Beata
(2)
Pańczakiewicz Iwona
(2)
Piątek Karolina (pedagogika)
(2)
Przybyliński Sławomir
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Radziwiłłowicz Wioletta
(2)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(2)
Sacher Wiesława Aleksandra
(2)
Skibska Joanna
(2)
Smykowska Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(255)
2000 - 2009
(238)
1990 - 1999
(41)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(548)
Język
polski
(547)
Odbiorca
Psycholodzy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
0-5 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły wyższe
(2)
6-8 lat
(1)
Lekarze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Dziecko
(62)
Wychowanie
(38)
Pedagogika
(37)
Wychowanie przedszkolne
(31)
Nauczanie początkowe
(27)
Nauczanie
(23)
Dziecko niepełnosprawne
(21)
Rodzina
(17)
Nauczyciele
(16)
Niepełnosprawni
(16)
Gry edukacyjne
(15)
Język polski
(15)
Młodzież
(15)
Szkolnictwo
(15)
Wychowanie w rodzinie
(15)
Mowa
(14)
Myślenie twórcze
(12)
Nauczanie zintegrowane
(11)
Pedagogika specjalna
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(10)
Kształcenie integracyjne
(10)
Niepowodzenia szkolne
(10)
Pedagogika resocjalizacyjna
(10)
Autyzm
(9)
Kobieta
(9)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(9)
Dysleksja i dysgrafia
(8)
Gry i zabawy
(8)
Integracja społeczna
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(8)
Czytanie
(7)
Logopedia
(7)
Psychoterapia
(7)
Wartość
(7)
Arteterapia
(6)
Dzieci
(6)
Kształcenie
(6)
Kultura masowa
(6)
Młodzież szkolna
(6)
Osobowość
(6)
Rodzice
(6)
Sztuka
(6)
Bajkoterapia
(5)
Diagnoza pedagogiczna
(5)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Matematyka
(5)
Mężczyzna
(5)
Niedostosowanie społeczne
(5)
Opieka społeczna
(5)
Oświata dorosłych
(5)
Pisanie
(5)
Przyroda
(5)
Starość
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Szkolnictwo specjalne
(5)
Terapia zajęciowa
(5)
Uczniowie
(5)
Więźniowie
(5)
Wychowanie estetyczne
(5)
Zespół ADHD
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Domy pomocy społecznej
(4)
Dziecko autystyczne
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Dziecko z ADHD
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Innowacje
(4)
Jakość życia
(4)
Kultura
(4)
Mnemotechnika
(4)
Montessori, Maria
(4)
Pamięć
(4)
Pedagogika społeczna
(4)
Pedagogika zabawy
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Prawa dziecka
(4)
Prostytucja
(4)
Przemoc w rodzinie
(4)
Rehabilitacja (med.)
(4)
Socjalizacja
(4)
Twórczość
(4)
Wsparcie społeczne
(4)
Zespół Downa
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Biblioterapia
(3)
Choroby genetyczne
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Dyskalkulia
(3)
Dziecko chore
(3)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko trudne
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Edukacja medialna
(3)
Edukacja międzykulturowa
(3)
Inteligencja (psychol.)
(3)
Internet
(3)
Języki
(3)
Temat: czas
2001-
(28)
1989-
(22)
2001-0
(17)
1901-
(9)
1901-2000
(6)
1801-
(4)
1701-
(2)
1801-1900
(2)
1945-
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Będzin (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie; okręg)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie; okręg)
(1)
Kujawsko-pomorskie
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Podkarpackie, województwo
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Szwecja
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(17)
Podręczniki akademickie
(16)
Poradniki dla nauczycieli
(13)
Materiały konferencyjne
(12)
Praca zbiorowa
(12)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Poradnik
(11)
Podręcznik
(10)
Scenariusze zajęć
(9)
Podręczniki
(8)
Poradniki
(7)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Wydawnictwa popularne
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Opowiadanie dziecięce polskie
(3)
Raport z badań
(3)
Biografie
(2)
Poradnik dla nauczycieli
(2)
Scenariusz zajęć dla przedszkoli
(2)
Szkice
(2)
Antologia
(1)
Antologie
(1)
Badania
(1)
Dokumenty dzwiękowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Metody
(1)
Narracje osobiste [Typ Publikacji]
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Poezja polska
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Program
(1)
Programy
(1)
Programy autorskie
(1)
Przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Scenariuse zajęć
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusz zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze imprez okolicznościowych
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Studium przypadku (Case study)
(1)
Słowniki polskie
(1)
Teksty
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla młodzieży
(1)
Zadania i ćwiczenia [Typ publikacji]
(1)
Źródła
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(24)
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
548 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Książka Bogusława Śliwerskiego stanowi kolejne potwierdzenie niezwykle wysokiego statusu tego naukowca we współczesnych naukach o edukacji. Stoi – pod każdym względem – na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, posiadając przy tym wszystkie te cechy, które charakteryzują dzieła wybitne: oryginalność idei, swobodę i wartkość narracji, integralność wywodów, odwoływanie się do bogatej i reprezentatywnej literatury przedmiotu, erudycyjność, wreszcie „mądrą metanarracyjność”. […] Jest przy tym dzieło to wspaniałą i udaną próbą potwierdzenia statusu naukowego pedagogiki jako dyscypliny z istoty swojej interdyscyplinarnej, która pozostając na styku idei i rzeczywistości, krystalizuje wiele problemów teoretycznych i społecznych. Jednocześnie podręcznik ten zawiera – bardzo trafną – autorefleksję pedagoga nad tożsamością pedagogiki jako nauki i jako praktyki społecznej, przy jednoznacznym opowiedzeniu się za ideą „kulturowego krytycyzmu” i orientacją na tworzenie „lepszego świata”. To także tożsamość, której integralną częścią jest rezygnacja z jakiegokolwiek autorytaryzmu i orientacja na rozwój podmiotowości młodych ludzi. Z recenzji prof. dr. hab. Zbyszko Melosika Seria autorskich podręczników akademickich Pedagogika Nauce i Praktyce: 1. Pedagogika ogólna. Podstawowe prawidłowości 2. Dydaktyka. Podrecznik akademicki 3. Z dziejów teorii i praktyki wychowania. Podrecznik akademicki
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Polecamy kolejne wznowienie wyjatkowego podręcznika prof. Bogusława Śliwerskiego pt.Współczesne teorie i nurty wychowania. Już w pierwszym rozdziale Autor pisze o potrzebie prowadzenia badań metateoretycznych i porównawczych wskazując jak wiele wiąże się z tym problemów. Przedstawienie współczesnych teorii i nurtów wychowania rozpoczęte zostało od zaprezentowania dokonań śp. profesora Karola Kotłowskiego, który uczył konfrontowania współczesności z tradycją bez imperatywu zaprzeczania wnoszonym przez alternatywne podejścia do istoty wychowania i kształcenia. W podręczniku znajdziemy obszerne omówienia m.in. pedagogiki filozoficznej, chrześcijańskiej pedagogiki personalno-egzystencjalnej, pedagogik: społeczno-personalistycznej, serca, miłości, Gestalt, autorytarnej, niedyrektywnej, radykalnego humanizmu, emancypacyjnej, międzykulturowej, analityczno-krytycznej, ponowoczesności. Każdą teorię wychowania poprzedza biogram prekursora danej myśli naukowej. Mamy nadzieję, że niniejsza książka stanie się kolejną zachętą do zgłębiania „świata pedagogicznych idei", ich korzeni i współczesnej ich ewolucji, bez roszcze­nia sobie pretensji do jekiejkolwiek wyłączności. Nie jest ona przecież ostatecznym, zamkniętym zbiorem teorii czy nurtów współczesnego wychowania, ale zaledwie otwarciem pola do ich zaistnienia, które będzie z czasem wypełniane kolejnymi ich rodzajami i odcieniami. Warto kontynuować rozpoczęty przez wspomnianych w książce Profesorów proces badań metateoretycznych, by dokony­wanie wyborów nie wiązało się z hierarchicznym ich porządkowaniem ze względu na siłę, wagę czy znaczenie, a mimo to nie było trywialne.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Książka została poszerzona, uzupełniona i podzielona na osiem części. W pierwszej – obok krótkiej charakterystyki upośledzenia umysłowego – zawarto najczęściej spotykane przyczyny trudności w uczeniu się, nakreślono edukację dzieci z niepełnosprawnością w szkole masowej, zapoznając tym samym Czytelników z ideą klas integracyjnych, założeniami i warunkami dobrej integracji. Pisząc o klasach integracyjnych, nie sposób podzielić się wszystkimi spostrzeżeniami związanymi z pracą w tego typu oddziałach, dlatego też wybrano te aspekty, na które – zdaniem Autorki – każdy pedagog specjalny w swojej pracy powinien zwrócić uwagę (jak kwestia doboru dzieci do klas integracyjnych, ocenianie uczniów niepełnosprawnych czy też rola pracy w grupach). Część druga została poświęcona organizowaniu i udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem. Część trzecia to opis celów i zadań rewalidacji indywidualnej wraz z ramowym programem rewalidacji, a także zbiór wskazówek przydatnych w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością na tego typu zajęciach. W części czwartej zamieszczono przykładowe ćwiczenia zgodne z podanym wcześniej ramowym programem, które z powodzeniem można wykorzystać na zajęciach rewalidacji indywidualnej. Część piąta określa zakres czynności i uprawnienia pedagoga specjalnego pracującego w klasie integracyjnej, jego prawa i obowiązki. Część szósta natomiast zawiera przykładowe opracowania, które – w mniejszym bądź większym stopniu – towarzyszą pedagogom specjalnym w ich pracy. Wybrano te opracowania, które – jak wiadomo Autorce – sprawiają, szczególnie studentom oraz młodym nauczycielom, najwięcej trudności – między innymi opracowanie konspektu, indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego, rozkładu materiału oraz oceny opisowej. W części siódmej zaprezentowano opis i analizę przypadku uczniów z niepełnosprawnościami. Wśród nich znalazł się uczeń z zespołem Aspergera, uczeń z zespołem Downa oraz uczeń niedowidzący. Ostatnia część zawiera wybrane programy wspomagające rozwój uczniów. Program dla ucznia z nadpobudliwością/nadruchliwością, program dla ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną – autyzmem i niedosłuchem oraz program dla ucznia z obustronnym niedosłuchem. Polecamy!
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Każda z bajek profilaktycznych zaprezentowana w tej publikacji porusza inną problematykę, którą akcentuję po każdej z nich. Mamy nadzieję, że sformułowane przez Autorkę wskazówki zainspirują pedagogów lub terapeutów do stworzenia tematycznych scenariuszy wychowawczych lub do wyboru zagadnień odpowiednich do pracy z określonym dzieckiem lub grupą terapeutyczną.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Książka jest niezastąpioną pomocą w zwalczaniu problemu z nauką czytania i pisania, który nie polega na tym, jak wielu sądzi, czy dziecko nauczy się czytać i pisać, lecz na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie. Prezentowane w niniejszej publikacji bajki pomagają dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter, a dzięki zabawie uatrakcyjniają proces nauki czytania i pisania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Jest to książka niezbędna dla studentów - uczestników seminariów magisterskich, głównie kierunków humanistycznych. Pozycja składa się z trzech części. Pierwsza zawiera głównie wybrane definicje podstawowych pojęć, zwłaszcza metodologicznych, które będą pomocne zarówno na etapie konceptualizacji i planowania badań empirycznych, jak i w trakcie redagowania pracy. Zawiera ona także ważne elementy wiedzy metodologicznej, związane z klasyfikacją metod badań, rodzajami badań, grupami czynników różnicujących oraz procedura badawczą. Część druga przedstawia konstrukcję pracy jako całości. Część trzecia zawiera zestaw wyrażeń i zwrotów związanych z rozpoczęciem, zakończeniem różnych rozdziałów pracy, z prezentacją i analizą danych empirycznych. Wszystkie uwagi zamieszczone w tej pracy mają charakter życzliwych uwag, a nie sztywnych i bezwzględnie obowiązujących norm.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Do najważniejszych zadań polityki europejskiej, opartej na poszanowaniu podstawowych praw człowieka, zalicza się zapobieganie przemocy w rodzinie oraz opracowywanie skutecznych procedur w zakresie edukacji, prewencji, ścigania sprawców przemocy w rodzinie i wsparcia jej ofiar. Doświadczenia krajów UE pokazują, że przemoc domową można efektywnie zwalczać tylko na odpowiednim szczeblu krajowym, a każde państwo członkowskie powinno w ramach opracowywania ogólnoeuropejskiej strategii przygotować własny krajowy plan działań na rzecz zwalczania przemocy domowej. Europejskie elity polityczne mają świadomość, że w ciągu ostatnich czterech dziesięcioleci temat przemocy mężczyzn wobec kobiet (szerzej – przemocy domowej) stał się kwestią społeczną, aktywnie dyskutowaną w aspekcie publicznym, kryminalnym i politycznym. […] Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku w art. 18 i 71 głosi, że rodzina jest objęta szczególną ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej, a jej dobro państwo ma obowiązek uwzględnić w swojej polityce społecznej, zwłaszcza poprzez udzielanie szczególnej pomocy rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji społecznej. […] W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, zebraliśmy teksty traktujące w sposób interdyscyplinarny o zjawisku przemocy. Naszym celem jest zaprezentowanie wielu płaszczyzn: prawnych, społecznych, psychologicznych, pedagogicznych i kulturowych, tego problemu. […] Dlatego adresujemy ją do stosunkowo szerokiego grona, czyli osób zajmujących się zjawiskiem przemocy zarówno teoretycznie, empirycznie, jak i praktycznie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Książka Agnieszki Woynarowskiej podejmuje problem stosunkowo mało eksploatowany w polskiej pedagogice specjalnej. Praca osób z niepełnosprawnością stanowiła wprawdzie już przedmiot badań w latach dwutysięcznych, jednak problematyka ta ze względu na dynamikę zmian na rynku pracy wymaga ciągłej aktualizacji. [...] Monografię Woynarowskiej na tle podobnych opracowań wyróżnia obszerna i pogłębiona analiza teoretyczna zagadnienia. Wychodząc od rozważań aksjologicznych na temat sensu i wartości pracy, omawia ewolucję znaczeń z nią związanych, od wczes­nego kapitalizmu po współczesny konsumpcjonizm. Autorka dobrze wyjaśnia powstanie stereotypu nieproduktywności i jego następstw dla osób z niepełnosprawnością. Jednocześnie – wskazując na konsumpcjonizm współczesnego neoliberalizmu – pokazuje ryzyka wykluczenia ze środowiska osób pracujących i tożsamościowe znaczenia tego procesu. [...] To jedno z najbardziej kompletnych opracowań na temat zatrudniania osób z niepełnosprawnością intelektualną. Największą wartością monografii jest wyjście poza prosty ogląd rynku pracy oraz nadanie zjawisku zatrudniania osób z niepełnosprawnością intelektualną kontekstów podmiotowych i emancypacyjnych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej