Forma i typ
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(2)
Autor
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Krauze-Sikorska Hanna
(1)
Krzywoń Danuta
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Rura Grażyna
(1)
Rybska Eliza
(1)
Sadowska Katarzyna
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Adaptacja społeczna
(1)
Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dziecka
(1)
Aktywni i samodzielni - o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniów
(1)
Aktywność fizyczna dziecka
(1)
Aktywność językowa dziecka
(1)
Aktywność twórcza dziecka
(1)
Anglicyzmy w języku dziecka - problem czy wyzwanie nauczyciela?
(1)
Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat?
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Edutainment - w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczenie się w okresie późnego dzieciństwa
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Kreatywność
(1)
Literatura dziecięca jako narzedzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnch
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przyszłych nauczycielek muzyki
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niemowlę
(1)
Odyseja Umysłu jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dziecka
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji
(1)
Rola refleksji w edukacji ekologicznej
(1)
Rozwijanie aktywnośći twórczej -tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjalizacja dziecka
(1)
Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dziecka
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Żłobki
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i Pedagogika
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
4 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
H. Krauze-Sikorska, K. Kuszak, G. Rura i K. Sadowska w monografii pt. Dziecko do lat trzech w systemie opieki i edukacji. Źródła wsparcia i zagrożeń podejmują tematykę opieki i edukacji dzieci najmłodszych. Książka ma charakter wieloaspektowych analiz teoretycznych, opartych na pogłębionych studiach najnowszych teorii i ujęć dotyczących rozwoju małego dziecka. Stanowi próbę aplikacji tych teorii do praktyki, opieki i edukacji małego dziecka. Autorki zwracają uwagę na konieczność tworzenia wartościowego środowiska rozwojowego inicjowanego i inspirowanego przez mądrego dorosłego, zorientowanego na zaspokojenie indywidualnych, zróżnicowanych potrzeb dziecka. Monografia jest skierowana zarówno do studentów kierunków pedagogicznych, nauczycieli pracujących z małym dzieckiem i opiekunów w żłobkach oraz do rodziców zainteresowanych tworzeniem korzystnego środowiska edukacyjnego dla swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39604 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Kreatywność ; Metody nauczania ; Myślenie twórcze ; Nauczanie początkowe ; Twórczość dzieci i młodzieży ; Wychowanie estetyczne - Przedszkole ; Dziecko - Rozwój psychofizyczny ; Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji ; Rola refleksji w edukacji ekologicznej ; Odyseja Umysłu jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dziecka ; Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej ; Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przyszłych nauczycielek muzyki ; Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat? ; Rozwijanie aktywnośći twórczej -tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym ; Aktywni i samodzielni - o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniów ; Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dziecka ; Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dziecka ; Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej ; Edutainment - w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczenie się w okresie późnego dzieciństwa ; Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji ; Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej ; Literatura dziecięca jako narzedzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnch ; Anglicyzmy w języku dziecka - problem czy wyzwanie nauczyciela?
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część prac w języku słowackim. Streszczenie w języku angielskim, polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39801 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka „Kraina Kreatywności – warsztat twórczego pedagoga w pracy z dziećmi”, stanowiąca kontynuację publikacji „Kraina Kreatywności – sposoby przeciwdziałania rutynie w pracy z dziećmi poprzez ekspresję twórczą i artystyczną”, odpowiada na potrzeby osób na co dzień zajmujących się odkrywaniem artystycznych zamiłowań swoich wychowanków. Rozwijanie twórczości od najmłodszych lat jest podstawą do ukształtowania w dziecku twórczego stylu życia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Publikacja rzuca nowe światło nie tylko na sam niezwykły dziecięcy potencjał ujawniany w sytuacjach zadaniowych, lecz także na konieczność odmiennego od dotychczasowego sposobu edukowania dzieci, a zwłaszcza wspierania rozwoju ich umiejętności poznawczych. Dziecięce nadawanie i odkrywanie znaczeń umożliwia zarówno wniknięcie w sposób myślenia i rozumowania dzieci, jak i pozwala dostrzec wagę oraz wartość wsparcia tych procesów poprzez stawianie dziecka w sytuacjach wymagających twórczego i niestandardowego działania. Niedocenianie, umniejszanie, ignorowanie, a często i lekceważenie potencjału kognitywnego dzieci w procesie aranżowania środowiska edukacyjnego, konstruowania programów kształcenia czy budowania relacji edukacyjnej, prowadzą do nieadekwatnych osiągnięć rozwojowych, znacznie poniżej ich możliwości. Autorki udowodniły, że dzieci przedszkolne są w stanie rozwinąć wyższe formy myślenia, rozumowania, jeśli doceni się i dostrzeże ich możliwości oraz zapewni im wyzwalające i stymulujące środowisko do nauki. Z recenzji prof. dr hab. Renaty Michalak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej