Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(3)
Autor
Cytowska Beata
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Winczura Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dziecko
(2)
Gry i zabawy
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Adaptacja do przedszkola
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Autyzm
(1)
Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM)
(1)
Czas wolny dziecka
(1)
Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki
(1)
Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka
(1)
Dlaczego matematyka jest taka trudna?
(1)
Dojrzałość do przedszkola
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle
(1)
Emocjonalne konteksty kształcenia
(1)
Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Jedynacy
(1)
Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się
(1)
Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami
(1)
Logopedia
(1)
Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka
(1)
Metoda Bobathów
(1)
Metoda Vojty
(1)
Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkola
(1)
Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka
(1)
Prawa dziecka
(1)
Przedszkola
(1)
Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Teatr dla dzieci i młodzieży
(1)
Twórcze zabawy dzieci
(1)
Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wspomaganie rozwoju dziecka
(1)
Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery
(1)
Wychowanie bezstresowe
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zespół Downa
(1)
Zespół Retta
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne ; Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka ; Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle ; Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka ; Emocjonalne konteksty kształcenia ; Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej ; Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci ; Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce ; Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej ; Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich ; Dlaczego matematyka jest taka trudna? ; Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki ; Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka ; Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym ; Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka ; Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami ; Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) ; Specjalne potrzeby edukacyjne ; Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka ; Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się ; Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery ; Praca zbiorowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39607 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej