Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(16)
Gostyń - czytelnia
(1)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Szuścik Urszula
(3)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barski Tadeusz
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Jedlińska Joanna
(1)
Kania Iwona
(1)
Kiezik-Kordzińska Ewa
(1)
Klinik Anna
(1)
Langer Inghard
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Palomares Susanna
(1)
Pilch Tadeusz
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Schilling Dianne
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Skrzydlewski Wojciech (1942- )
(1)
Strelau Jan
(1)
Strykowski Wacław (1942- )
(1)
Tausch Reinhard
(1)
Walczowska-Dutka Maria
(1)
Waloszek Danuta
(1)
Weitzman Elaine
(1)
Winch Cathy
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(16)
portugalski
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Pscholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(10)
Nauczanie początkowe
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Dziecko
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Edukacja medialna
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Osobowość
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Uczniowie
(2)
Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona
(1)
Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Arteterapia
(1)
Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci
(1)
Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM)
(1)
Cele psychometrii
(1)
Co wnoszą do rozważań o naturze ludziej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna?
(1)
Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki
(1)
Człowiek
(1)
Darwinowskie korzenie psychologii
(1)
Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka
(1)
Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich
(1)
Dlaczego matematyka jest taka trudna?
(1)
Dzieci
(1)
Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej
(1)
Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu - możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori
(1)
Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle
(1)
Edukacja techniczna - zaniedbany obsar kształcenia wczesnoszkolnego
(1)
Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą
(1)
Elementy filozofii dla psychologów
(1)
Emocje i motywacja
(1)
Emocjonalne konteksty kształcenia
(1)
Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Etyczne aspekty nauczania psychologii
(1)
Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa
(1)
Etyczne problemy praktyki psychologicznej
(1)
Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii
(1)
Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły
(1)
Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych
(1)
Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej
(1)
Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna
(1)
Granice poznania i metoda naukowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych
(1)
Główne orientacje w psychologii osobowości
(1)
Główne pytania metafizyczne
(1)
Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy
(1)
Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych
(1)
Historia psychometrii
(1)
Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka
(1)
Inteligencja
(1)
Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna
(1)
Język i komunikacja
(1)
Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Język statystyki jako język badań empirycznych
(1)
Języki
(1)
Kodeks etyczno-zawodowy psychologa
(1)
Kompetencje w praktyce psychologicznej
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się
(1)
Koncepcja cechy a założenia konstrukcji testu
(1)
Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami
(1)
Koncepcje humanistyczne i psychologia pozytywna
(1)
Koncepcje psychoanalityczne
(1)
Konflikt
(1)
Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań
(1)
Kreatywność - wspieranie rozwoju - praktyka edukacyjna
(1)
Kształcenie dzieci utalentowanych. Przegląd praktyki w szkołach kanadyjskich
(1)
Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość
(1)
Kulturowa adaptacja testu
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka
(1)
Metodologia. Podstawy metodologiczne i statystyczne prowadzenia badań naukowych w psychologii
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych
(1)
Motywacja w przebiegu zachowania
(1)
Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie, rozumowanie i rozwiązywanie problemów
(1)
Młodzież
(1)
Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciel w środowiski szkoły - nabywanie wiedzy i doswiadczenie pedagogiczne
(1)
Neobehawioryzm - psychologia ponownie brata sie z filozofią
(1)
Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność
(1)
O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy
(1)
Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich
(1)
Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu
(1)
Orientacja poznawcza - ostatnie słowo psychologii?
(1)
Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego
(1)
Osobowośc
(1)
Pamięć i uczenie się
(1)
Paradygmat badań i podstawowe kategorie opisowe różnic indywidualnych
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie ; 365)
Bibliogr. Leksykon terminów. Spis rys. i tab.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38420 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; 5)
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna : wydanie nowe / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie drugie. - Warszawa : PWN, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografie przy rozdziałach. Indeksy.
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy do rąk Czytelników poszerzone i zaktualizowane wydanie podręcznika Pedagogika medialna, uwzględniające postęp, jaki w ostatnim czasie dokonał się w teorii i praktyce tej dyscypliny. W podręczniku zrelacjonowano dokonania pedagogiki kognitywistycznej w sferze rozwiązywania problemów wychowawczych oraz w samym procesie kształcenia. Treść podręcznika została uporządkowana według pięciu filarów pedagogiki medialnej: procesy zmian społecznych wynikające z oddziaływania mediów na człowieka i społeczeństwo; podstawy teoretyczne i praktyka edukacyjna tworzące współczesny kształt pedagogiki medialnej; zagrożenia wynikające z kształtowania opinii publicznej i jednostki przez nowe media i opis wynikających z tego skutków zmian kulturowych i społecznych; kształcenie z wykorzystaniem mediów - ze szczególnym naciskiem na edukację na odległość oraz działania twórcze i współpracę; metodyka kształcenia, w ramach której kładzie się nacisk na umiejętności wykorzystania nowych mediów przez nauczycieli.Pedagogika medialna zasługuje na miejsce w kanonie literatury pedagogicznej. Z pewnością znajdzie czytelników wśród szerokiej grupy nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowanych nowoczesnymi mediami i metodyką ich wykorzystywania w codziennej praktyce edukacyjnej. Myślę, że sięgną po nią również rodzice w celu poznania wyzwań jakie stają przed współczesną szkołą i ich dziećmi.Z recenzji prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 40507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38117 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Dziecko - Rozwój psychofizyczny ; Dziecko niepełnosprawne ; Myślenie twórcze - Nauczanie ; Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne - Metody ; Potrzeby a możliwości małego dziecka ; Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb ; Poczatkowa nauka czytania w opinii nauczycielek ; Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania ; Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania ; Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność ; Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej ; Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi ; Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do nauki szkolnej dzieci siedmioletnich ; Kreatywność - wspieranie rozwoju - praktyka edukacyjna ; Twórczość plastyczna dzieci formą zabawy ; O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy ; Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych ; Technika labiryntu - narzędzie kształtowania kompetencji społecznych ucznów klas początkowych oraz twórczej pracy z grupą ; Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu ; Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci ; Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą ; Edukacja techniczna - zaniedbany obsar kształcenia wczesnoszkolnego ; Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej ; Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu - możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori ; Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej ; Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ; Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas poczatkowych
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne ; Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka ; Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle ; Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka ; Emocjonalne konteksty kształcenia ; Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej ; Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci ; Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce ; Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej ; Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich ; Dlaczego matematyka jest taka trudna? ; Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki ; Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka ; Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym ; Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka ; Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami ; Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) ; Specjalne potrzeby edukacyjne ; Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka ; Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się ; Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery ; Praca zbiorowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Dziecko - Rozwój psychofizyczny ; Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne - Metody ; Współczesna szkoła jako "Kultura ucząca się" ; Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów ; Szkoła - miejsce rozwoju czy narzędzie reprodukcji struktur społecznych? ; Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów ; Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznania świata i uczenia się ; Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich ; Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym ; Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku ; Samoocena uczniów związana z wyglądem ; Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań ; Kształcenie dzieci utalentowanych. Przegląd praktyki w szkołach kanadyjskich ; Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej ; Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej ; Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci ; Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona ; Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku przedszkolnym ; Nauczyciel w środowiski szkoły - nabywanie wiedzy i doswiadczenie pedagogiczne ; Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego ; Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość ; Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych ; Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
Bibliogr.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang., pol.
Spis treści także ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38967 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Psychologia : podręcznik akademicki. T. 1 / red. nauk. Jan Strelau, Dariusz Doliński. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 965 s. : il., rys. kolor, wykr., portr., tab. ; 29 cm + dysk optyczny CD-R.
Temat: Psychologia ; Elementy filozofii dla psychologów ; Główne pytania metafizyczne ; Źródła poznania ; Umysł ; Granice poznania i metoda naukowa ; Prawda i znaczenie ; Wiedza i działanie - w stronę etyki ; Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna ; Człowiek ; Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych ; Wundta koncepcja psychologii jako nauki o świadomym doświadczeniu bezpośrednim ; Reakcja na psychologię Wundta - szkoła wurzburska, psychologia aktów i psychologia postaci ; Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych ; Psychologia behawiorystyczna - chwilowy rozbrat psychologii z filozofią ; Neobehawioryzm - psychologia ponownie brata sie z filozofią ; Psychoanaliza - od aspiracji naukowych do mitu ; Psychologia humanistyczna - nauka czy filozofia życia ; Orientacja poznawcza - ostatnie słowo psychologii? ; Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy ; Pierwsze pracownie psychologii eksperymentalnej i ich twórcy - polska psychologia wkracza na drogę nauki ; Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa ; Etyczne problemy praktyki psychologicznej ; Kompetencje w praktyce psychologicznej ; Etyczne aspekty nauczania psychologii ; Popularyzacja psychologii. Psycholog w mediach ; Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii ; Kodeks etyczno-zawodowy psychologa ; Metodologia. Podstawy metodologiczne i statystyczne prowadzenia badań naukowych w psychologii ; Poznanie psychologiczne jako poznanie naukowe ; Język statystyki jako język badań empirycznych ; Podstawowe modele badawcze: eksperymentalny i korelacyjny ; Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna ; Darwinowskie korzenie psychologii ; Podstawowe pojęcia ewolucjonizmu ; Uwarunkowania genetyczne i środowiskowe ujawniające się w różnicach indywidualnych ; Co wnoszą do rozważań o naturze ludziej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna? ; Procesy poznawcze ; Spostrzeganie ; Rozpoznawanie obrazów ; Wyobrażeniowa reprezentacja rzeczywistości ; Pojęciowa reprezentacja rzeczywistości ; Pamięć i uczenie się ; Uwaga i kontrola poznawcza ; Myślenie, rozumowanie i rozwiązywanie problemów ; Podejmowanie decyzji ; Język i komunikacja ; Emocje i motywacja ; Powstawanie emocji - interakcja mechanizmów biologicznych, psychologicznych i społecznych ; Wyrażanie emocji podstawowych i pochodnych ; Współdeterminowanie zachowania przez emocję i poznanie ; Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych ; Podstawowe mechanizmy motywacyjne ; Typy motywacji ; Motywacja w przebiegu zachowania ; Osobowośc ; Główne orientacje w psychologii osobowości ; Koncepcje psychoanalityczne ; Koncepcje humanistyczne i psychologia pozytywna ; Psychologia egzystencjalna ; Podejście poznawcze ; Socjobiologiczna koncepcja osobowości ; Psychologia narracyjna ; Współczesne koncepcje Ja ; Teoria osobowości - badania - aplikacje ; Psychologia różnic indywidualnych ; Paradygmat badań i podstawowe kategorie opisowe różnic indywidualnych ; Temperament ; Osobowość ; Inteligencja ; Psychometria. Konstrukcja i adaptacja testów psychologicznych ; Cele psychometrii ; Historia psychometrii ; Specyficzne problemy etyczne ; Założenia i modele dotyczące konstrukcji testów psychologicznych ; Koncepcja cechy a założenia konstrukcji testu ; Procedura konstrukcji testu ; Kulturowa adaptacja testu ; Podręcznik akademicki
Bibliogr. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37666 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej