Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(4)
Autor
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bilska Agnieszka (nauczyciel)
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerska Aneta
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Detz Edyta
(1)
Florkiewicz-Borkowska Marta
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Krzemińska Joanna (nauczyciel)
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Nowicka Anna (nauczyciel)
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Okuniewska Jolanta
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Plumińska-Mieloch Anita
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Staroń Przemysław
(1)
Sterna Danuta
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Łasiński Dawid
(1)
Świercz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Temat
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Zastosowania internetu w edukacji
(2)
Bajka
(1)
Baśń
(1)
Biologia (przedmiot szkolny)
(1)
Chemia (przedmiot szkolny)
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(1)
Geografia (przedmiot szkolny)
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
Internet
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Języki
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Matematyka (przedmiot)
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Muzyka (przedmiot)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka czytania i pisania
(1)
Oceny szkolne
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Przyroda (przedmiot)
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Taniec
(1)
Teatr
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne
(1)
Wiedza o społeczeństwie (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 4)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Niniejszy tom - pod redakcją Józefa Bednarka i Anny Andrzejewskiej - stanowi kolejną próbę ujęcia problematyki relacji triady ontyczno-relacyjnej: „Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja”, w kontekście opisu coraz bardziej ważkiego i rzutkiego pod względem społecznym zagadnienia: Rodzic, dziecko, nauczyciel w przestrzeni wirtualnej. Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwszą, pod tytułem Przestrzeń wirtualna w perspektywie pedagogicznej, poświęcono edukacyjnym aspektom cyberprzestrzeni. Swoje analizy prezentują w niej zarówno wybitni naukowcy, od wielu lat specjalizujący się w badaniu różnorodnych zjawisk edukacyjnych w cyberprzestrzeni, jak i debiutujący, młodzi badacze. Część tę otwiera wprowadzający w temat artykuł naszego autorstwa pod tytułem Nowa rola nauczyciela i ucznia w zmieniającej się przestrzeni cyfrowej. Zastanawiamy się w nim nad kwestią przeobrażającego się znaczenia i miejsca tych dwóch najważniejszych podmiotów edukacyjnych z perspektywy cywilizacyjnej. Problematykę tę kontynuuje Katarzyna Borawska-Kalbarczyk w opracowaniu zatytułowanym Uczeń w pułapkach cyfrowej infosfery - od informacji do wiedzy i mądrości. Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie badań, które wskazują na potrzebę modernizacji procesu kształcenia, co ma umożliwić wzmacnianie kompetencji informacyjnych uczniów prowadzących do samodzielnego budowania wiedzy. W kolejnym artykule, zatytułowanym Kształcenie w społeczeństwie sieci, Rafał Głębocki porusza problem dostosowania procesów i modeli kształcenia do wymagań współczesności. Wskazuje także na konieczność uwzględnienia w nich tematyki zagrożeń wynikających z wykorzystania technologii informacyjnych. Artykuł czwarty, zatytułowany Cyberprzestrzeń w nauczaniu, jest wprowadzeniem w praktykę dydaktyczną. Olga Pawłowska prezentuje w nim zalety i zagrożenia, jakie dla procesu nauczania stwarza cyberprzestrzeń, oraz wyniki swoich pilotażowych badań, ukazujących nastawienie studentów do e-edukacji. Autor kolejnego tekstu, Józef Chwedorowicz, przedstawia wyniki badań własnych, nawiązujących do badań prof. Philipa G. Zimbardo nad używaniem pornografii przez młodych mężczyzn. W dalszej części analizy prezentuje metody powstrzymania konsumpcji pornografii przez młodzież. Kamila Jakubczak-Krawczyńska w artykule zatytułowanym Demokracja medialna i demokracja sondażowa a opinia publiczna. Problematyka relacji we współczesnym społeczeństwie informacyjnym omawia zagadnienia dotyczące sondowania opinii publicznej oraz zwrotnego wpływu wyników sondaży na kształtowanie tych opinii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38874 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Technologie informacyjne i komunikacyjne (TIK) odgrywają kluczową rolę w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy, innowacyjności, a także dobrobytu. Wraz z rozwojem i rosnącym wykorzystaniem tych technologii coraz bardziej istotnym zagadnieniem staje się to, na ile wspierają one wzrost gospodarczy i poprawiają efektywność gospodarowania. Ta problematyka była przedmiotem badań w projekcie „Wpływ technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych na produktywność - analiza makro i mikroekonomiczna”, który został zrealizowany w Katedrze Polityki Ekonomicznej Uniwersytetu łódzkiego w latach 2014-2015 ze środków Narodowego Centrum Nauki. Monografia przedstawia wyniki przeprowadzonych analiz. Opisuje zależności pomiędzy technologiami informacyjnymi i komunikacyjnymi a produktywnością w kontekście paradoksu Solowa. Identyfikuje czynniki komplementarne wobec TIK, które warunkują produktywne wdrożenie i wykorzystanie tych technologii - w skali makroekonomicznej dla krajów Europy Środkowo­Wschodniej oraz w skali mikroekonomicznej dla Polski. W ramach badań dowiedziono, że technologie informacyjne i komunikacyjne podnoszą wydajność pracy pod warunkiem powiązania ich z czynnikami komplementarnymi - kapitałem ludzkim, zmianą organizacyjną, innowacyjnością. W rezultacie położenie większego nacisku na wdrażanie czynników komplementarnych wobec TIK w Polsce i krajach Europy środkowo-Wschodniej powinno skutkować poprawą wydajności pracy, nawet jeśli wzrost nakładów na inwestycje w te technologie w najbliższych latach nie będzie tak dynamiczny jak w przeszłości.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej