Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(5)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Gellert Aleksandra
(1)
Gudro-Homicka Maria
(1)
Kornas-Biela Dorota
(1)
Michalak Marek (1971- )
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Wierzejska Joanna
(1)
Wojtas-Rduch Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Gimnazja
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Temat
Dziecko
(2)
Maria Braun-Gałkowska. Prawo dziecka do wychowania
(1)
Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dziecka
(1)
Aktywni i samodzielni - o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniów
(1)
Andrzej Krzysztof Ładyżyński. Dziecko w adopcji
(1)
Andrzej Murzyn. Wychowanie dziecka: wychowanie rodzinne a wychowanie państwowe w kontekście pedagiki filozoficznej J. F. Herbarta
(1)
Anglicyzmy w języku dziecka - problem czy wyzwanie nauczyciela?
(1)
Anna Brzezińska. Dzieciństwo z perspektywy cyklu życia człowieka
(1)
Anna Wilkołek. Dzieciństwo poza rodziną. Próba budowania więzi
(1)
Antoni J. Nowak OFM. Dziecko: odblaskiem Boga Ducha Świętego
(1)
Arendt, Hannah
(1)
Blandyna Kołodziej. Wartość dziecka we współczesnym świecie
(1)
Bogusława Lachowska. Szczęśliwe dzieciństwo - uwarunkowania rodzinne
(1)
Bożena Sidor. Trudności rozwojowe dziecka niepełnosprawnego
(1)
Bronisława Dymara. Czas w życiu codziennym, w literaturze i w edukacji dziecka
(1)
Bronisława Dymara. O istocie i cechach dziecięcości
(1)
Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat?
(1)
Dawid, Jan Władysław
(1)
Diagnoza jako jedna z funkcji przedszkola i szkoły. Założenia teoretyczne i rozwiązania badawcze
(1)
Dorota Kornas-Biela. Dziecko prenatalne jako przedmiot zainteresowań psychologicznych organizacji i stowarzyszeń naukowych
(1)
Dzieciństwo w świetle antropologii i teologii
(1)
Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej
(1)
Edutainment - w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczenie się w okresie późnego dzieciństwa
(1)
Elżbieta Januszewska. Zahamowany rozwój w okresie dzieciństwa w ujęciu J. F. Mastersona
(1)
Emisja głosu dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Ewa Domagała-Zyśk. Dzieciństwo samotne, czyli specyfika trudności przeżywanych przez uczniów z niepowodzeniem szkolnym i możliwości zapobiegania im
(1)
Filip Buczyński OFM. Dzieciństwo zagrożone śmiercią
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Historyczno-kulturowy kontekst dzieciństwa
(1)
Karolina Appelt. Dziecko i dzieciństwo w oczach dorosłego
(1)
Kazimiera Krakowiak. Dziecko niesłyszące: przedmiot zabiegów usprawniających czy podmiot wychowania
(1)
Kilka uwag o przedszkolnej edukacji przyrodniczej w odniesieniu do badań nad rozumowaniem dzieci podczas zajęć opartych na metodzie eksperymentu
(1)
Kompetencje dzieci kończących edukację przedszkolną w zakresie orientacji przestrzennej - raport z badań
(1)
Kompetencje nauczyciela - opiekuna praktyk w przedszkolu i klasach początkowych w kontekście założeń projektu "Poznać - Zrozumieć - Doświadczyć"
(1)
Kompetencje nauczycieli do prowadzenia obserwacji dzieci w placówkach Marii Montessori
(1)
Korczak, Janusz
(1)
Kreatywność
(1)
Krystyna Marzec-Holka. Dzieciństwo zagrożone przemocą
(1)
Krzysztof Andrzej Wojcieszek. Antropologiczne podstawy okresu dziecinstwa
(1)
Ks. Jerzy Dzierżanowski. Podstawowe wyznaczniki działań Kościoła i organizacji pozarządowych w Polsce na rzecz obrony życia
(1)
Ks. Józef Wilk SDB. Wychowawca wobec pytania: "Kim jest dziecko"
(1)
Ks. Krzysztof Góźdź. Ewangelia dziecka. Głoszenie "Dobrej Nowiny" o dziecku jako zapowiedź zbawienia. Pblicze "dziecka Bożego"
(1)
Ks. Marian Nowak. Antropologiczne podstawy pedagogiki dzieciństwa
(1)
Literatura dziecięca jako narzedzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnch
(1)
Maria Barbara Styk. Dzieciństwo we wspomnieniach kobiety dojrzałej
(1)
Maria Brzezińska. Szczęśliwe dzieciństwo z perspektywy wieku dorosłego. Świadectwa
(1)
Maria John-Borys. Dzieciństwo zagrożone patologią rodziny a zdrowie
(1)
Maria Rudzińska-Chazan. Dzieciństwo przedwczesne
(1)
Marian Surdacki. Od porzucenia do "normalnego życia"
(1)
Metody i formy pracy w przedszkolu - nowe możliwości edukacyjne tradycyjnych rozwiązań
(1)
Metody nauczania
(1)
Mieczysław Albert Krąpiec OP. Dziecięctwo jako forma życia ludziego
(1)
Możliwość intensyfikacji edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przyszłych nauczycielek muzyki
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciel w sytuacji zmian zachodzących w edukacji
(1)
Nietzsche, Friedrich
(1)
O właściwe kompetencje nauczycieli do edukacji muzycznej w przedszkolu w zakresie percepcji muzyki przez dzieci
(1)
Odyseja Umysłu jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dziecka
(1)
Pedagogika
(1)
Praktyka pedagogiczna studentów edukacji elementarnej w przedszkolu w kontekście ich samooceny
(1)
Prawa dziecka
(1)
Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcje
(1)
Przedszkole i nauczyciel-wychowawca w sytuacji zmiany
(1)
Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji
(1)
Psychopedagogiczne podejście do dzieciństwa
(1)
Refleksyjne uczenie się
(1)
Rola refleksji w edukacji ekologicznej
(1)
Rozwijanie aktywnośći twórczej -tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
(1)
Rozwojowe aspekty dzieciństwa
(1)
Rozwój twórczośći plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Stanisław Czesław Michałowski. Pedagogiczne spojrzenie na dziecko jako osobę
(1)
Stanisława Steuden, Bernarda Zdunek. Poczucie osamotnienia u młodzieży doznającej przemocy w rodzinie
(1)
Teresa Kukołowicz. Dzieciństwo na zesłaniu
(1)
Trudne dzieciństwo
(1)
Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Umiejętności psychologiczne nauczyciela przedszkolnego
(1)
Urszula Morszczyńska. Dobroć człowieka i powinność bycia dobrym dzieckiem u ujęciu dzieci
(1)
Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dziecka
(1)
Wiesława Stefan. Jak nasza przeszłość wpływa na nas dzisiaj. Zranienia z okresu dziecinstwa a funkcjonowanie w życiu dorosłym
(1)
Wiesłąwa Korzeniowska. Dzieciństwo w rodzinach chłopskich i ziemiańskich na Górnym Śląsku w końcu XIX wieku
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w szkole
(1)
Wychowawcy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu - założenia a codzienna rzeczywistość (studium przypadku)
(1)
Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez realizację projektów POKL, EFS
(1)
Włodzimierz Fijałkowski. Urodzić się w domu
(1)
Zagrożenia dzieciństwa
(1)
Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zofia Dołęga. Dzieci zagrożone samotnością
(1)
Środki dydaktyczne w edukacji małego dziecka - inspiracje pedagogiczne metodą Marii Montessori
(1)
Świat dzieciństwa
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusz zajęć dla szkół ponadpodstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. [279]-281.
Książka stanowi propozycję 40 zajęć prowadzonych metodami aktywizującymi, w tym metodą dramy. Znakomita pomoc metodyczna dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. To praktyczny przewodnik po wartościach i problemach współczesnej młodzieży, który może stanowić pomoc w rozwiązywaniu problemów. Scenariusze dotyczą różnorodnej tematyki, takiej jak konflikty, agresja, zaniżona samoocena ucznia, odrzucenie, wybór drogi, mobbing, tolerancja, rozbita rodzina, patriotyzm, wiara. Wykorzystano w nich teksty piosenek, filmy, literaturę. Scenariusze mogą być realizowane na godzinach wychowawczych, lekcjach przygotowujących do życia w rodzinie, na języku polskim, historii czy warsztatach pozaszkolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39565 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39775 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Czwarty już tom pt. Przestrzeń i odmienność – pasje i zaangażowanie młodych pedagogów specjalnych prezentuje głownie (choć nie tylko) osiągnięcia studentów kierunku oligofrenopedagogika, rozwijających się pod opieką pracowników prowadzących działalność naukową i praktyczną w obrębie pedagogiki specjalnej oraz inkluzji społecznej i edukacyjnej. Pod kierunkiem prof. zw. dr. hab. Zenona Gajdzicy zespół ten od lat prowadzi w kraju i poza jego granicami badania naukowe na temat społecznych i kulturowych uwarunkowań edukacji i socjalizacji uczniów z upośledzeniem umysłowym3. Koncentruje się głownie na: postawach społecznych wobec osób niepełnosprawnych (w tym upośledzonych umysłowo); instytucjach wspierających edukację i socjalizację osób niepełnosprawnych; kształceniu, wychowaniu, terapii uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; socjalizacji osób niepełnosprawnych; modelach i koncepcjach edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych w wybranych krajach europejskich. W czwartym tomie „Cieszyńskiego Naukowego Forum Studenckiego” poza tekstami studentów znalazły się też wypowiedzi pracowników naukowych, doktorantów, członków Koła Naukowego Pedagogów UŚ. Redaktorem tomu jest mgr Anna Wojtas‐Rduch pełniąca także funkcję kierownika Choru „Niemego” działającego na Wydziale Sztuki i Nauk o Edukacji. (fragment przedmowy)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych. Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Temat: Wychowanie przedszkolne - Polska - Czechy - Słowacja ; Przedszkole i nauczyciel-wychowawca w sytuacji zmiany ; Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcje ; Nauczyciel w sytuacji zmian zachodzących w edukacji ; Diagnoza jako jedna z funkcji przedszkola i szkoły. Założenia teoretyczne i rozwiązania badawcze ; Umiejętności psychologiczne nauczyciela przedszkolnego ; Metody i formy pracy w przedszkolu - nowe możliwości edukacyjne tradycyjnych rozwiązań ; Kompetencje nauczyciela - opiekuna praktyk w przedszkolu i klasach początkowych w kontekście założeń projektu "Poznać - Zrozumieć - Doświadczyć" ; Praktyka pedagogiczna studentów edukacji elementarnej w przedszkolu w kontekście ich samooceny ; Kompetencje dzieci kończących edukację przedszkolną w zakresie orientacji przestrzennej - raport z badań ; Kompetencje nauczycieli do prowadzenia obserwacji dzieci w placówkach Marii Montessori ; Środki dydaktyczne w edukacji małego dziecka - inspiracje pedagogiczne metodą Marii Montessori ; Możliwość intensyfikacji edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym ; Kilka uwag o przedszkolnej edukacji przyrodniczej w odniesieniu do badań nad rozumowaniem dzieci podczas zajęć opartych na metodzie eksperymentu ; Rozwój twórczośći plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym ; O właściwe kompetencje nauczycieli do edukacji muzycznej w przedszkolu w zakresie percepcji muzyki przez dzieci ; Emisja głosu dzieci w wieku przedszkolnym ; Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez realizację projektów POKL, EFS ; Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu - założenia a codzienna rzeczywistość (studium przypadku)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38966 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Kreatywność ; Metody nauczania ; Myślenie twórcze ; Nauczanie początkowe ; Twórczość dzieci i młodzieży ; Wychowanie estetyczne - Przedszkole ; Dziecko - Rozwój psychofizyczny ; Przestrzenie twórczych działań dziecka i nauczyciela w kontekście kreatywnych zmian w edukacji ; Rola refleksji w edukacji ekologicznej ; Odyseja Umysłu jako metoda stwarzająca przestrzeń do rozwijania aktywności twórczej dziecka ; Dziecko jako odbiorca i twórca muzyki współczesnej ; Muzyczne kompetencje studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przyszłych nauczycielek muzyki ; Czy warto wspierać naturalną, ideoplastyczną drogę rozwoju aktywności plastycznej dziecka w wieku od 7 do 10 lat? ; Rozwijanie aktywnośći twórczej -tradycyjne i alternatywne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym ; Aktywni i samodzielni - o potrzebie zmiany modelu kształcenia najmłodszych uczniów ; Akademicka pracownia artystyczna jako przestrzeń edukacji plastycznej dziecka ; Warunki skutecznej interakcyjności w edukacji dziecka ; Zastosowanie urządzeń mobilnych w edukacji plastycznej uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej ; Edutainment - w poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających trójwymiarowemu uczenie się w okresie późnego dzieciństwa ; Twórcza aktywność językowa dziecka w kontekście zmian kreatywnych w edukacji ; Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego przez wykorzystanie technik kreatywnego myślenia w aspekcie emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym ucznia edukacji wczesnoszkolnej ; Literatura dziecięca jako narzedzie w badaniach pedagogicznych na przykładzie badań prowadzonych w grupie nauczycieli-wychowawców przedszkolnch ; Anglicyzmy w języku dziecka - problem czy wyzwanie nauczyciela?
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część prac w języku słowackim. Streszczenie w języku angielskim, polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 69)
Temat: Dziecko ; Dzieciństwo w świetle antropologii i teologii ; Mieczysław Albert Krąpiec OP. Dziecięctwo jako forma życia ludziego ; Krzysztof Andrzej Wojcieszek. Antropologiczne podstawy okresu dziecinstwa ; Ks. Krzysztof Góźdź. Ewangelia dziecka. Głoszenie "Dobrej Nowiny" o dziecku jako zapowiedź zbawienia. Pblicze "dziecka Bożego" ; Antoni J. Nowak OFM. Dziecko: odblaskiem Boga Ducha Świętego ; Ks. Jerzy Dzierżanowski. Podstawowe wyznaczniki działań Kościoła i organizacji pozarządowych w Polsce na rzecz obrony życia ; Historyczno-kulturowy kontekst dzieciństwa ; Marian Surdacki. Od porzucenia do "normalnego życia" ; Wiesłąwa Korzeniowska. Dzieciństwo w rodzinach chłopskich i ziemiańskich na Górnym Śląsku w końcu XIX wieku ; Maria Barbara Styk. Dzieciństwo we wspomnieniach kobiety dojrzałej ; Teresa Kukołowicz. Dzieciństwo na zesłaniu ; Blandyna Kołodziej. Wartość dziecka we współczesnym świecie ; Psychopedagogiczne podejście do dzieciństwa ; Ks. Marian Nowak. Antropologiczne podstawy pedagogiki dzieciństwa ; Ks. Józef Wilk SDB. Wychowawca wobec pytania: "Kim jest dziecko" ; Stanisław Czesław Michałowski. Pedagogiczne spojrzenie na dziecko jako osobę ; Maria Braun-Gałkowska. Prawo dziecka do wychowania ; Andrzej Murzyn. Wychowanie dziecka: wychowanie rodzinne a wychowanie państwowe w kontekście pedagiki filozoficznej J. F. Herbarta ; Dorota Kornas-Biela. Dziecko prenatalne jako przedmiot zainteresowań psychologicznych organizacji i stowarzyszeń naukowych ; Rozwojowe aspekty dzieciństwa ; Anna Brzezińska. Dzieciństwo z perspektywy cyklu życia człowieka ; Bogusława Lachowska. Szczęśliwe dzieciństwo - uwarunkowania rodzinne ; Karolina Appelt. Dziecko i dzieciństwo w oczach dorosłego ; Maria Brzezińska. Szczęśliwe dzieciństwo z perspektywy wieku dorosłego. Świadectwa ; Wiesława Stefan. Jak nasza przeszłość wpływa na nas dzisiaj. Zranienia z okresu dziecinstwa a funkcjonowanie w życiu dorosłym ; Świat dzieciństwa ; Włodzimierz Fijałkowski. Urodzić się w domu ; Bronisława Dymara. O istocie i cechach dziecięcości ; Bronisława Dymara. Czas w życiu codziennym, w literaturze i w edukacji dziecka ; Urszula Morszczyńska. Dobroć człowieka i powinność bycia dobrym dzieckiem u ujęciu dzieci ; Trudne dzieciństwo ; Maria Rudzińska-Chazan. Dzieciństwo przedwczesne ; Kazimiera Krakowiak. Dziecko niesłyszące: przedmiot zabiegów usprawniających czy podmiot wychowania ; Ewa Domagała-Zyśk. Dzieciństwo samotne, czyli specyfika trudności przeżywanych przez uczniów z niepowodzeniem szkolnym i możliwości zapobiegania im ; Bożena Sidor. Trudności rozwojowe dziecka niepełnosprawnego ; Elżbieta Januszewska. Zahamowany rozwój w okresie dzieciństwa w ujęciu J. F. Mastersona ; Zagrożenia dzieciństwa ; Filip Buczyński OFM. Dzieciństwo zagrożone śmiercią ; Zofia Dołęga. Dzieci zagrożone samotnością ; Krystyna Marzec-Holka. Dzieciństwo zagrożone przemocą ; Stanisława Steuden, Bernarda Zdunek. Poczucie osamotnienia u młodzieży doznającej przemocy w rodzinie ; Maria John-Borys. Dzieciństwo zagrożone patologią rodziny a zdrowie ; Anna Wilkołek. Dzieciństwo poza rodziną. Próba budowania więzi ; Andrzej Krzysztof Ładyżyński. Dziecko w adopcji ; Materiały konferencyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35984 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej