Forma i typ
Książki
(60)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(5)
Placówka
Kościan - wypożyczalnia
(60)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Garvin Charles D
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Kud Marzena
(2)
Nęcki Zbigniew
(2)
Patterson Kerry
(2)
SAEBURY BRETT A
(2)
Skolimowska Katarzyna
(2)
Adams K
(1)
Białecka-Pikul Marta
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Brent Mike
(1)
Brown Steve
(1)
Burns David D
(1)
Błaż Agata
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Davis Martha
(1)
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dix Paul
(1)
Doktór Jan
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Emery Roxanne
(1)
FANNING PATRICK
(1)
Faber Joanna
(1)
Filip Anna
(1)
Filipowski Robert
(1)
Flont Katarzyna
(1)
GALANES G. J
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Greene Ross W
(1)
Gut Magdalena
(1)
Gutek Alina
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hamlin Sonya
(1)
Hartley Peter
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Howlin Patricia (1946- )
(1)
Icard Michelle
(1)
Jabłoński Maciej
(1)
Jackiewicz Martyna
(1)
Kania Iwona
(1)
Kazek Beata
(1)
Kiezik-Kordzińska Ewa
(1)
King Julie
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kojs Wojciech
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kołodziejczyk Anna (psycholog)
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kwiatkowska Henryka (1940- )
(1)
Kłobukowski Michał
(1)
Larsson Liv
(1)
Liberska Hanna
(1)
Lowe Tamara
(1)
MOCZYDŁOWSKA JOANNA MARIA
(1)
Majdecka Tamara
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Malina Alicja
(1)
McKay Matthew
(1)
Miotk-Mrozowska Magdalena
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Nęcki Szymon
(1)
Ocalewski Jarosław
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Pawłowska-Mantwiłł Bożena
(1)
Paśko Jan Rajmund
(1)
Petrie Pat
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pink Richard
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Płuska Katarzyna
(1)
Rosenberg Marshall B
(1)
Rybacka Renata
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sikorska Iwona
(1)
Smółka Paweł
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Stelmach Elżbieta
(1)
Stewart John
(1)
Stępień-Nycz Małgorzata
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Tokarz Marek
(1)
Tołwińska Bożena
(1)
Trusiewicz Marlena
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(2)
Wychowawcy
(2)
Dorośli
(1)
Lekarze
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(37)
Komunikacja społeczna
(22)
Stosunki interpersonalne
(22)
Młodzież
(8)
Konflikt
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
Uczucia
(6)
Nauczyciele
(5)
Dziecko
(4)
Mowa
(4)
Dzieci
(3)
Godzina wychowawcza
(3)
Mentoring
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rodzicielstwo
(3)
Uczniowie
(3)
Autyzm
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Internet
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Logopedia
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Opieka społeczna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rozmowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Słuch
(2)
Teoria systemów
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Twórczość
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Asertywność
(1)
Choroby
(1)
Ciąża
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyrektor
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Emisja głosu
(1)
Grupy społeczne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Górale
(1)
Głusi
(1)
Implanty ślimakowe
(1)
Innowacje
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jąkanie
(1)
Język
(1)
Język dziecka
(1)
Język migowy
(1)
Język środowiskowy
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Koalkoholizm
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacka internetowa
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Ludzie starzy
(1)
Macierzyństwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Małżeństwo
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nałóg
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepłodność
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(9)
Poradniki
(6)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Monografia
(1)
Młodzież
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
63 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Chcesz zrozumieć, jak nawiązywać głębokie relacje i skutecznie komunikować się w różnych kontekstach życia? Odkryj siłę umiejętności interpersonalnych! Sprawdź, jakie masz mocne strony w tej dziedzinie, a jakie aspekty warto rozwijać. Przedstawiamy e-book "Samoocena umiejętności interpersonalnych". W jego treści znajdziesz 40 stron pełnych wiedzy, której głównym elementem jest kwestionariusz samooceny. Skupia się on na 6 kluczowych umiejętnościach: komunikacja werbalna, aktywne słuchanie, współpraca w grupie, inteligencja emocjonalna, zarządzanie sobą w czasie oraz przywództwo i umiejętności lidera. Umiejętności interpersonalne są fundamentem naszego codziennego życia: w rodzinie, w pracy, podczas spotkań towarzyskich czy w trakcie studiów. Zrozumienie i rozwijanie tych umiejętności może przynieść korzyści zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Nasz kwestionariusz to idealne narzędzie nie tylko dla osób indywidualnych, ale także dla wykładowców, trenerów (TUS), mediatorów, doradców zawodowych, pedagogów czy psychologów, którzy chcą włączyć ten materiał do swoich szkoleń.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Nietypowy poradnik na temat sztuki komunikacji, czyli umiejętności prowadzenia konstruktywnej rozmowy. Tym razem jednak nie z innymi, a z samym sobą. To pozycja obowiązkowa dla osób, które pragną odnaleźć wewnętrzny spokój i wprowadzić do swojego życia harmonię i porządek. Poszczególne rozdziały pozwalają zmienić życie na to o lepszej jakości, poznać dogłębnie siebie i zadziałać na własną podświadomość. To nie suche fakty, a prawdziwy podręcznik pozwalający odkryć wewnętrzne ja, skupiający się na analizie pragnień, potrzeb i życiowych wartości. Książka uczy, w jaki sposób stworzyć dla samego siebie idealną przestrzeń do życia, odnaleźć własne szczęście i zacząć z niego korzystać. Tu i teraz. Bez względu na okoliczności. W końcu na większość rzeczy w życiu nie mamy wpływu. Na to akurat tak. Książka jest dla osób, które: - chcą odnaleźć swoje wewnętrzne ja - poznać lepiej samego siebie i swoje potrzeby - nauczyć się komunikacji z samym sobą - otworzyć się na więcej i odkryć głęboko schowane wewnętrzne potrzeby - chcą być szczęśliwe tu i teraz Nazywam się Renata Rybacka i uczę skutecznej komunikacji. Mam ponad 10-letnie doświadczenie w edukacji studentów i przedsiębiorców. Jestem Coachem i Mentorem, wykładowcą studiów podyplomowych (Uczelnia Łukaszewski w Warszawie), doktorem nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie, absolwentką studiów pedagogicznych, kursów psychologicznych i filozoficznych oraz podyplomowych studiów w zakresie Mediator Sądowy i Pozasądowy, Certyfikowanym Trenerem metody Neurolingwistycznego Programowania. Założycielką firmy Sztuka Komunikacji, uczestniczka wielu Międzynarodowych Konferencji Naukowych w Polsce i za granicą, autorką kilkunastu artykułów naukowych o tematyce m.in. bezpieczeństwa społecznego, wpływu wartości moralnych na społeczeństwo, siły mediacji czy zagadnień filozoficznych. - Na swoich warsztatach łączę wiedzę z psychologii, pedagogiki, socjologii, filozofii i fizyki kwantowej. - Wszystkich uczestników szkoleń oraz klientów indywidualnych prowadzę z dużą odpowiedzialnością, rzetelnością oraz profesjonalizmem na drodze odkrywania i wykorzystania swojego potencjału. - Komunikacja jest dla mnie właśnie „Sztuką”, dlatego zgłębiam permanentnie jej tajniki. - Wierzę, że efektywna rozmowa (mediacja) jest asem w rękawie, którego należy rozpowszechniać. - Swoje liderskie umiejętności rozwijam w klubie Bilingua Toastmasters. - Wierzę, iż pozytywni liderzy nie odnoszą sukcesy sami, odnoszą je dlatego, że potrafią działać razem z zespołem budstować więź i jednoczyć ludzi. - Moim życiowym mottem są słowa Heraklita: „Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych, ten nigdy niczego wielkiego nie osiągnie”. - W pracy łączy wiedzę naukową z praktycznym podejściem, praca z ludźmi jest jej wielką pasją i dostarcza ogromnej satysfakcji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Czynnikiem kształtującym relacje jest stosunek uczniów do nauczycieli, a także nauczycieli do uczniów. Stosunek ten zaś jest zmienny w czasie. Z tego powodu podobną zmiennością charakteryzować się będą również same relacje. Rozważania nad nimi są zatem ciągle aktualne. Rola nauczyciela w szkole jest jasno określona – polega ona na uczeniu i wychowywaniu. Jako że jest to obowiązek wynikający wprost ze stosunku pracy, większość nauczycieli stara się to robić w sposób odpowiedziany i rzetelny. Określona jest także rola ucznia – ma on nabywać umiejętności przewidziane w programie nauczania oraz poddawać się działaniu procesu wychowawczego. O ile jednak nauczyciel musi robić to, co ma przykazane, o tyle uczeń może, ale nie musi. Nauczyciel podejmuje się wypełniać swoje obowiązki świadomie i dobrowolnie, natomiast uczeń jest objęty obowiązkiem uczęszczania do szkoły. Z tego powodu ich relacje są rożne. To przede wszystkim nauczyciel powinien dbać o poprawne relacje, aby ucznia nie zrażać do nauki, a wręcz przeciwnie – zachęcać. Poprawne relacje to nie „nadskakiwanie” uczniom, ale rozważne działania w celu ich mobilizacji. Tematem wiodącym w niniejszej monografii jest uczeń i nauczyciel we współczesnej szkole w rożnych kontekstach pedagogicznej rzeczywistości. Pisząc o współczesnych problemach pedagogiki, nie można zapominać o jej przeszłości. Od tego nie da się uciec, bowiem przeszłość zawsze wywiera piętno na współczesności. Publikacja ukazuje, jak rożne czynniki – na pozór nieistotne – mogą wpływać na relacje uczeń–nauczyciel. Autorzy poszczególnych rozdziałów podejmują refleksje nad wpływem sposobu i rodzaju nauczania oraz innowacyjnych działań nauczyciela na relacje uczeń–nauczyciel. Odrębnym i ważnym zagadnieniem poruszanym przez nich jest oddziaływanie rożnych czynników – w tym między innymi roli samego nauczyciela, jak również czynników pozadydaktycznych – na relacje uczeń–nauczyciel.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej