Forma i typ
E-booki
(134)
IBUK Libra
(134)
Książki
(93)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(84)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Kościan - wypożyczalnia
(92)
Kościan - czytelnia
(3)
Autor
Montessori Maria
(13)
Zimbardo Philip G
(6)
Guzowska Małgorzata
(5)
Johnson Robert L
(5)
McCann Vivian
(5)
Tomanek Paweł
(5)
Goddard Sally (1957- )
(3)
Hołyst Brunon (1930- )
(3)
Kwieciński Zbigniew
(3)
Siara Olga
(3)
Trempała Janusz
(3)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(3)
Śliwerski Bogusław
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Bartosik Jolanta
(2)
Blythe Sally Goddard
(2)
Camarda Sylwia
(2)
Cierpiałkowska Lidia
(2)
Deptuła Maria
(2)
Dix Paul
(2)
Giddens Anthony
(2)
Grzegorzewska Iwona
(2)
Gębal Przemysław E
(2)
Głodkowska Joanna
(2)
Harciarek Michał
(2)
Izdebski Zbigniew
(2)
Jankowiak Barbara
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kaleńska-Rodzaj Julia
(2)
Karaszewski Zbigniew (1954- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalewska Anna
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Liberska Hanna
(2)
Olechowska Agnieszka
(2)
Pikiel Sylwia
(2)
Pąchalska Maria (1949- )
(2)
Sikorski Witold
(2)
Sipowicz Kasper
(2)
Soroko Emilia
(2)
Sutton Philip W
(2)
Szarota Piotr
(2)
Woynarowska Barbara
(2)
Łuszczyńska Aleksandra
(2)
Agnieszka Potocka
(1)
Asbury Kathryn
(1)
Augustynowicz Anna
(1)
Babbie Earl R
(1)
Beck Ulrich (1944- )
(1)
Beck-Gernsheim Elisabeth (1946- )
(1)
Beisert Maria
(1)
Berman Jonathan M
(1)
Betkiewicz Witold
(1)
Beuret Lawrence J
(1)
Binder Anna
(1)
Binder Marek
(1)
Blair Kristen P
(1)
Blythe Peter
(1)
Bojanowska Elżbieta
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Borkowska Agata
(1)
Borsich Szymon
(1)
Bożycki Łukasz (1985- )
(1)
Brown Jason W
(1)
Bruckman Amy S
(1)
Brzeziński Jerzy M
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukraba-Rylska Izabella
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Cacioppo John T
(1)
Cacioppo Stephanie
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Chaczko Krzysztof
(1)
Chatterton Crystal
(1)
Chełkowska-Zacharewicz Maria
(1)
Chmielarska-Łoś Barbara
(1)
Chomczyńska-Rubacha Mariola
(1)
Chrabonszczewska Elżbieta
(1)
Chrząstowski Szymon
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Collins Anita
(1)
Costandi Moheb
(1)
Coulombe Nikita S
(1)
Cousins Lynn
(1)
Coyne Iain
(1)
Cruse Mary
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czabała Jan Czesław
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czerwińska Kornelia
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dingle Adrian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(71)
2010 - 2019
(134)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(222)
Język
polski
(219)
portugalski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracodawcy
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Dziecko
(5)
Młodzież
(5)
Rodzina
(5)
Socjologia
(4)
Uczenie się
(4)
Agresywność
(3)
Mózg
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczyciele
(3)
Neuropsychologia
(3)
Patologia społeczna
(3)
Starzenie się
(3)
Stres
(3)
Terroryzm
(3)
Chłopcy
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura
(2)
Ludzie starzy
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Odrzucenie rówieśnicze
(2)
Pedagogika
(2)
Polityka
(2)
Porządek społeczny
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychofizjologia
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Psychologia sądowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Ruchy
(2)
Socjalizacja
(2)
Sport
(2)
Tożsamość płciowa
(2)
Uczniowie
(2)
Uczucia
(2)
Układ nerwowy
(2)
Wojna
(2)
Ziemiaństwo
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Aborcja
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja Broki
(1)
Amnezja
(1)
Anoreksja
(1)
Asertywność
(1)
Asymetria mózgu
(1)
BRE Bank
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo jednostki
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bulimia
(1)
Ból
(1)
Chemia
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Choroba Huntingtona
(1)
Choroba Parkinsona
(1)
Ciepłota ciała
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dzieci DBN
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziewczęta
(1)
Eksperymenty
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Erotomania
(1)
Erotyzm
(1)
Etologia
(1)
Etyka
(1)
Eugenika
(1)
Eutanazja
(1)
Ewolucja
(1)
Facebook
(1)
Genetyka
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Globalizacja
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Głód
(1)
Hipokamp
(1)
Hormony steroidowe
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Internet
(1)
Inwalidztwo
(1)
Języki
(1)
Języki programowania
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1801-
(2)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000 DBN
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989 DBN
(1)
Temat: miejsce
Wielkopolskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Poradniki dla nauczycieli
(7)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(5)
Podręczniki
(5)
Poradnik
(3)
Opracowanie DBN
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Informatory
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Edukacja i pedagogika
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Biologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
227 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Najlepszy podręcznik wprowadzający w problematykę współczesnej psychologii! Prezentuje wiedzę z całego zakresu psychologii – od biologicznych podstaw zachowania przez analizę motywacji i inteligencji po zagadnienia psychologii społecznej. Jest znany na całym świecie – przetłumaczony na 10 języków, w tym chiński, japoński, rosyjski, hiszpański, niemiecki. Bogato ilustrowany, w ciekawej szacie edytorskiej, udoskonalony i unowocześniony pozostaje wzorem podręcznika akademickiego: wszechstronnego, ciekawego i przystępnego. Nowe, zmienione wydanie książki powstało we współpracy Philipa G. Zimbardo z młodszym kolegą Richardem J. Gerrigiem. Niezwykle szybki rozwój badań i teorii w ramach dziedziny skłonił autorów do wprowadzenia w nowym wydaniu, wielu zmian i uzupełnień. Omówione zostały najnowsze badania dotyczące uprzedzeń, kodowania i wydobywania informacji z pamięci, powiązań między inteligencją emocjonalną a dobrym samopoczuciem, percepcji zdarzeń emocjonalnych, odrzucenia i przemocy oraz zespołu stresu pourazowego. Autorzy dodali także nowe treści na temat perspektywy kognitywnej i behawioralnej w nauce o układzie nerwowym: Projektu Ludzkiego Genomu, zaburzeń w uczeniu się, teorii inteligencji i możliwości ich zastosowania w klasie szkolnej, przywiązania, psychologicznych zaburzeń w dzieciństwie, w tym zespołu nadpobudliwości psychoruchowej i autyzmu oraz uprzedzeń. Znacząco rozszerzona została także część związana z psychologią społeczną. Obejmuje ona takie zjawiska jak: różnice kulturowe, altruizm i zachowania prospołeczne, agresja, psychologia konfliktu oraz problematyka wojen i pokoju. Czytelnik nabywa wiedzę nie tylko o charakterystyce psychologicznej ludzi, lecz także o ich funkcjonowaniu społecznym. Publikacja nowego wydania uznanego podręcznika ułatwia zapoznanie się z najnowszymi trendami współczesnej psychologii oraz stanowi nowoczesne narzędzie w procesie dydaktycznym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie I, Podstawy psychologii, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? - Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? - W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? - Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe? - Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dzieci, młodzież, dorośli? Autorzy objaśniają podstawowe pojęcia z zakresu psychologii, tłumaczą jak odróżnić psychologię naukową od pseudonauki, wyjaśniają przebieg procesu badawczego w tej dyscyplinie. Następnie przybliżają wiedzę dotyczącą budowy i funkcji układu nerwowego oraz szczegółowo opisują rozwój psychiczny człowieka na wszystkich etapach życia. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta” naprawdę działa?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
The book offers the comprehensive picture of the academic entrepreneurship phenomenon in the Visegrad countries perspective and it is an insightful read for university managers responsible for the development of the academic entrepreneurship. It is also an interesting body of empirical knowledge for the academic entrepreneurship stakeholders, such as local business, organizations supporting entrepreneurship, and local government institutions. This book draws on the results of international survey conducted among students and academics representing universities from the Visegrad Group countries. The survey was an important part of the project “Cross-border Bees in V4 Countries - Building of Educational Entrepreneurship Start-ups in V4 Group” granted by the International Visegrad Fund for 2016-2017 (project no. 11610602). University of Bielsko-Biala (project coordinator) collaborated with the Technical University in Ostrava from the Czech Republic, the Alexander Dubček University from Slovakia, and the Szent István University from Hungary.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej