Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(6)
Autor
Bień Jolanta
(1)
Błeszyński Jacek J
(1)
Górska Wioletta
(1)
Gładowicz-Bojarska Agata
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Kazek Beata
(1)
Klonowska-Senderska Iwona
(1)
Kosiecka-Nowak Marta
(1)
Małachowska Ewa
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Papugowa Wanda
(1)
Skoczek Anna (filolog)
(1)
Sowa Alicja
(1)
Suligowska Beata
(1)
Sypka Małgorzata
(1)
Szafrańska Karina (1963- )
(1)
Szczepanek Agnieszka
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Uran Aleksandra
(1)
Urbańska Agnieszka
(1)
Wicher Stella
(1)
Wojciechowska Aneta (pedagog)
(1)
Wojciechowska Justyna (logopeda)
(1)
Wronka Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Komunikacja wspomagająca
(4)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Adaptacja dziecka do przedszkola
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja
(1)
Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Autyzm
(1)
Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM)
(1)
CZy możliwa jest współpraca rodziców z nauczycielami?
(1)
Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki
(1)
DZiecko wobec szkoły, szkoła wobec dziecka
(1)
Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka
(1)
Dlaczego matematyka jest taka trudna?
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Edukacja dwujęzyczna
(1)
Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle
(1)
Emocjonalne konteksty kształcenia
(1)
Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka
(1)
Jak przygotowywać dziecko do nauki szkolnej?
(1)
Jak wychowujemy?
(1)
Jedzenie - problem czy zaspokajane potrzeby?
(1)
Jąkanie
(1)
Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się
(1)
Komunikowanie się
(1)
Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami
(1)
Logopedia
(1)
Mediacja - instrument wsparcia rodziny w konflikcie
(1)
Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka
(1)
Mowa
(1)
Mutyzm
(1)
Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich
(1)
Onanizm dziecięcy
(1)
Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka
(1)
Rozpoznawanie symptomów przemocy wobec dziecka
(1)
Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci
(1)
Ryzyko jąkania
(1)
Skuteczna komunikacja
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka
(1)
Wspieranie prawidłowego rozwoju mowy dziecka
(1)
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka. Propozycje ćwiczeń
(1)
Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery
(1)
Władza rodziców czy dziecka?
(1)
Zaburzenia autystyczne
(1)
Zaburzenia słuchu
(1)
Zaburzenia widzenia
(1)
Zachowania agresywne
(1)
Zespół Smitha-Lemliego-Opitza
(1)
Zmysły
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Alternatywne i wspomagające metody komunikacji / pod red. nauk. Jacek J. Błeszyński. - Wyd. 2 poszerz i popr. - Kraków : "Impuls", 2008. - 470 s. : tab., il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Pozycja zawiera wybór bibliogr. polskich prac dot. komunikacji alternatywnej i wspomaganej.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne ; Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka ; Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle ; Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka ; Emocjonalne konteksty kształcenia ; Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej ; Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci ; Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce ; Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej ; Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich ; Dlaczego matematyka jest taka trudna? ; Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki ; Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka ; Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym ; Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka ; Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami ; Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) ; Specjalne potrzeby edukacyjne ; Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka ; Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się ; Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery ; Praca zbiorowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39607 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej