Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kościan - wypożyczalnia
(14)
Autor
Andrzejewska Anna
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Baranowski Maciej
(1)
Bednarek Józef
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Feibel Thomas
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Godzic Wiecław
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kotuła Krzysztof
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Malinow Anna
(1)
Niemira Karolina
(1)
Pełka Piotr
(1)
Sikorski Witold
(1)
Sweigart Al
(1)
Taper Agnieszka E
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Gry komputerowe
(10)
Cyberprzemoc
(4)
Internet
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Minecraft
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Scratch
(3)
Erotomania internetowa
(2)
Narkotyki
(2)
Nałóg
(2)
Telefonia komórkowa
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Anoreksja
(1)
Baltie
(1)
Bigoreksja
(1)
Bulimia
(1)
Cyberseks
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe edukacyjne
(1)
Gry komputerowe psychologia
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel ludźmi
(1)
Język francuski (przedmiot szkolny)
(1)
Języki programowania
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komputery
(1)
Leki
(1)
Lekozależność
(1)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Netykieta
(1)
Patologia społeczna
(1)
Portal internetowy
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przemoc
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Religijność
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Symulacja
(1)
Uzależnienie od gier komputerowych
(1)
Wolność słowa
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Gry komputerowe
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42600 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrlo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania Z nami i Minecraftem nauka programowania to przyjemność! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43249 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-301.
Streszczenie w języku angielskim
Gra komputerowa na lekcji języka obcego : procesy interakcyjne w zgamifikowanej klasie języka francuskiego porusza niezwykle istotną kwestię, jaka jest wykorzystanie nowych technologii (w tym przypadku gier ko puterowych) w procesie nauczania i uczenia języka obcego podczas lekcji języka francuskiego w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek i Zagrożenia)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla lepszej przejrzystości publikacji podzielono ją na dwie części. W pierwszej podjęto zagadnienia etiologii współczesnych uzależnień z szerokim odniesieniem się do etyczno-moralnych aspektów New Addiction, problematykę wzorów społecznych prowadzących do powstawania i upowszechniania się nowych uzależnień a także zagadnienia zagrożeń zdrowotnych. Część druga to retrospektywa nowych uzależnień najszybciej rozwijających się w naszym społeczeństwie.Współcześnie mamy do czynienia z ponad 20 uzależnieniami chemicznymi i niechemicznymi sprawiającymi poważne problemy społeczno-zdrowotne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42737 Uzależnienia. Edukacja zdrowotna (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42179 Komunikacja społeczna (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42180 Komunikacja społeczna (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-211.
Internet jest wszędzie – zajrzyj, poznaj wirtualny świat młodych i pytaj o wszystko! Obowiązkowa lektura dla rodziców dzieci w każdym wieku! Bo wszyscy jesteśmy online. Codziennie każdy z nas, niezależnie od wieku, spędza wiele czasu w Internecie. Młodzi ludzie dużo szybciej i sprawniej w nim buszują, a my – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – potrzebujemy narzędzi, by mądrze im towarzyszyć, dostrzegać ewentualne zagrożenia i szybko działać. Jak reagować na cyberprzemoc – niezależnie od tego, czy jesteśmy jej świadkami, ofiarami czy… rodzicami jej twórców? Gdzie szukać dobrych i rzetelnych informacji na temat otaczającego nas świata i w jaki sposób unikać fake newsów? Jak zadbać o to, by maksymalnie ograniczać dostęp do pornografii, pedofilii, ruchów pro-ana i wszelkich oszustw? Dzieci i nastolatki bardziej ufają internetowi niż dorosłym i to w sieci szukają informacji na temat otaczającego ich świata. Ten poradnik pomoże choć trochę zmienić tę tendencję. Znajdziesz w nim dużą dawkę wiedzy, wiele ciekawych profili, linków i rad, dzięki którym pokierujesz aktywnością dziecka online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43500 Edukacja a media. Technologie informacyjne (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier i grania po opis przywołanego już „ugrowienia” kultury. Oryginalność książki polega na – jak do tej pory w polskim piśmiennictwie – najbardziej wszechstronnym i wieloaspektowym ujęciu kultur grania, włącznie z otaczającymi je dyskursami obecnymi w mediach głównego nurtu oraz w kształtujących się dyskursach medialnych integralnie złączonych z grami [...]. To bardzo wartościowa pozycja, dokumentująca pewien istotny etap w kulturze gier wideo. Z recenzji prof. dr hab. Anny Nacher
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej