Forma i typ
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Kościan - wypożyczalnia
(2)
Autor
Alter Adam L
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kotuła Krzysztof
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Grywalizacja
(2)
Fonoholizm
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Język francuski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Symulacja
(1)
Uzależnienia behawioralne
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria #Nauka)
Indeks.
Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz się, dlaczego to takie trudne! Żyjemy w epoce uzależnień. Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglądamy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube’ie. Ale przede wszystkim, średnio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów. Prawie połowa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w świetle ekranów mają kłopoty z budowaniem więzi z rówieśnikami w świecie rzeczywistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43257 Uzależnienia. Edukacja zdrowotna (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-301.
Streszczenie w języku angielskim
Gra komputerowa na lekcji języka obcego : procesy interakcyjne w zgamifikowanej klasie języka francuskiego porusza niezwykle istotną kwestię, jaka jest wykorzystanie nowych technologii (w tym przypadku gier ko puterowych) w procesie nauczania i uczenia języka obcego podczas lekcji języka francuskiego w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43588 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej