Forma i typ
Książki
(9)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(9)
Autor
Borkowska Maria
(1)
Król Maria
(1)
Loska Magdalena
(1)
Mazanek Ewa
(1)
Michałowicz Roman
(1)
Mihilewicz Stanisława
(1)
Skibska Joanna
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Wędzińska Magdalena
(1)
Zabłocki Kazimierz Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Porażenie mózgowe dziecięce
(7)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(2)
AIDS
(1)
Astma oskrzelowa
(1)
Autyzm
(1)
Białaczka
(1)
Choroby przewodu pokarmowego
(1)
Choroby układu krążenia
(1)
Choroby układu oddechowego
(1)
Cukrzyca
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dystrofie mięśniowe
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko z chorobą przewlekłą
(1)
Fenyloketonuria
(1)
Hemofilia
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Karłowatość
(1)
Mukowiscydoza
(1)
Mózgowe porażenie dziecięce
(1)
Niedosłuch
(1)
Otyłość
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Układ nerwowy ośrodkowy
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zespoł Aspergera
(1)
Zespół Turnera
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mózgowe porażenie dziecięce / red. Roman Michałowicz. - Wyd. 3 popr. i uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2001. - 491 s. : il., ryc., tab. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczniowie z dziecięcym porażeniem mózgowym : osiągnięcia edukacyjne / Magdalena Loska. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2005. - 127, [5] s., [16] s. tabl. kolor : il., wykr., fot. ; 24 cm.
(Każdy Może Być Wielki)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32230, 31757 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Diagnoza interdyscyplinarna rozumiana jako proces stanowi szereg profesjonalnych i wielospecjalistycznych zamierzonych i ustrukturyzowanych czynności, których podstawowym celem powinna być identyfikacja zdolności poznawczych oraz określenie możliwości rozwojowych, a także wskazanie przyczyn zachowań odbiegających od normy i utrudniających jednostce funkcjonowanie w przestrzeni edukacyjnej i społecznej. Natomiast diagnoza interdyscyplinarna, która jest efektem końcowym (wynikiem) tego procesu, powinna mieć na uwadze szerokie poznanie jednostki, osadzone wielokontekstowo i ujmowane z różnych perspektyw, oraz uwzględniać analizę zebranych danych, będąc warunkiem koniecznym najlepszego i optymalnego wykorzystania potencjału oraz ilorazu rozwojowego jednostki. W tym ujęciu diagnoza interdyscyplinarna jest punktem odniesienia dla działań modyfikacyjnych, edukacyjnych, terapeutycznych i rehabilitacyjnych. Monografia jest skierowana do szerokiego grona Czytelników związanych ze środowiskiem naukowo-badawczym oraz praktyką pedagogiczną: nauczycieli i specjalistów zajmujących się szeroko pojętą terapią, a także rodziców i studentów pedagogiki zainteresowanych problematyką diagnozy interdyscyplinarnej. Należy podkreślić, że opracowanie może być podstawą do dalszych analiz i naukowo-praktycznych poszukiwań skierowanych na wskazanie rozwiązań odnoszących się do profesjonalno-systemowego wsparcia dziecka z problemami rozwojowo-funkcjonalnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39675 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka prezentuje rezultaty badań dedykowanych eksploracji zagadnienia jakości życia rodziców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz jej związku z empatią. Rezultaty badań wskazują, że rodzice dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym mierzą się z wieloma trudnościami związanymi ze specyfiką roli, jaką pełnią – rodziców dziecka z niepełnosprawnością. Ich rodzicielstwo jest wyzwaniem nie tylko w aspekcie czynności opiekuńczo-wychowawczych wobec dziecka, ale także w aspekcie dobrostanu psychicznego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej