Forma i typ
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(3)
Autor
Bukowski Marcin
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Evans Dylan
(1)
Lewicka Maria
(1)
Parzuchowski Michał
(1)
Różycka Ewa
(1)
Strelau Jan
(1)
Szacka Barbara
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Demokracja
(2)
Osobowość
(2)
"Patologie" organizacji formalnych
(1)
"Pedagogika społeczna"
(1)
"Śmierć" klas
(1)
Adorno Theodor
(1)
Afirmacja
(1)
Alternatywne formy życia małżeńsko-rodzinnego
(1)
Amnezja (zanik pamięci)
(1)
Analiza tekstu
(1)
Badania intergralnokulturowe
(1)
Biografia
(1)
Biologiczne podstawy życia społecznego z perspektywy biologii ewolucyjnej
(1)
Bliżej przedszkola
(1)
Bobrowska-Nowak Wanda
(1)
Bohucki Jan
(1)
Buddyzm
(1)
Cackowska Maria z Winiarskich
(1)
Cele psychometrii
(1)
Charakter socjologii i historyczne warunki jej powstania
(1)
Charyzma
(1)
Chłopiec do bicia
(1)
Co wnoszą do rozważań o naturze ludziej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna?
(1)
Cyganie-Romowie
(1)
Cykl życia
(1)
Człowiek
(1)
Człowiek w społeczeństwie
(1)
Darwinizm społeczny
(1)
Darwinowskie korzenie psychologii
(1)
Dembińska Katarzyna
(1)
Dewiacja
(1)
Dwie drogi kształtowania się narodów w Europie
(1)
Dysgrafia (zaburzenie czynności pisania)
(1)
Dystans społeczny
(1)
Działacz społeczny
(1)
Działania ludzi oraz ruchy społeczne jako czynniki zmiany
(1)
Dziecko nieśmiałe
(1)
Dziecko odrzucone przez rówieśników
(1)
Dziedziny kultury i kultura symboliczna
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja obywatelska
(1)
Edukacja społeczna
(1)
Ekologia, etologia, socjobiologia
(1)
Elementarz
(1)
Elementy filozofii dla psychologów
(1)
Emocje i motywacja
(1)
Erystyka (sztuka prowadzenia sporów, umiejętnośc dysputowania)
(1)
Etnografia edukacyjna
(1)
Etyczne aspekty nauczania psychologii
(1)
Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa
(1)
Etyczne problemy praktyki psychologicznej
(1)
Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii
(1)
Etyka badań naukowych
(1)
Europejska rodzina w epoce przedprzemysłowej
(1)
Europejska tożamość kulturowa
(1)
Facylitacja
(1)
Feminizzm i ruchy kobiece
(1)
Folklor
(1)
Frassati Pier Giorgio
(1)
Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych
(1)
Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna
(1)
Glottodydaktyka (dydaktyka języków)
(1)
Gnitecki Janusz
(1)
Granice poznania i metoda naukowa
(1)
Grochociński Marian
(1)
Grupa rówieśnicza
(1)
Grupa społeczna jako przedmiot zainteresowania socjologii
(1)
Głos Nauczycielski
(1)
Główne orientacje w psychologii osobowości
(1)
Główne pytania metafizyczne
(1)
Hinduizm
(1)
Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy
(1)
Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych
(1)
Historia psychometrii
(1)
Historyczne warunki narodzin socjologii jako dyscypliny naukowej
(1)
Historyczne źródła socjologii organizacji
(1)
Historyczne źródła socjologii społeczności lokalnych
(1)
Holt John Caldwell
(1)
Homo ludens (człowiek bawiący się)
(1)
Homoseksualizm
(1)
Idealizm
(1)
Ideologia
(1)
Indywidualizm
(1)
Instynkt
(1)
Instytucje
(1)
Instytucjonalne formy pomocy społecznej
(1)
Inteligencja
(1)
Interakcja jako przedmiot zainteresowania psychologii
(1)
Interakcja jako przedmiot zainteresowania socjologii
(1)
Interwencja społeczna
(1)
Islam
(1)
Jacher Władysław
(1)
Jakóbkiewicz Józef
(1)
Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna
(1)
Język ciała
(1)
Język i komunikacja
(1)
Język statystyki jako język badań empirycznych
(1)
Katolicka Nauka Społeczna
(1)
Klasa średnia
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(2)
Encyklopedia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do socjologii / Barbara Szacka. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2008. - 530 s. : il., wykr., tab. ; 25 cm.
Temat: Socjologia ; Prolegomena ; Charakter socjologii i historyczne warunki jej powstania ; Przedsocjologiczna wiedza o społeczeństwie ; Historyczne warunki narodzin socjologii jako dyscypliny naukowej ; Socjologia jako dyscyplina naukowa ; Metody i narzędzia badawcze socjologii ; Socjologia jako dyscyplina użyteczna praktycznie ; Biologiczne podstawy życia społecznego z perspektywy biologii ewolucyjnej ; Ekologia, etologia, socjobiologia ; Podstawowe problemy życia społecznego istot żywych ; Sposoby rozwiązywania problemów życia społecznego wśród kręgowców ; Życie społeczne człowieka z perspektywy biologii ewolucyjnej ; Kultura jako wyróżnik człowieka ; Wielkość kultur i relatywizm kulturowy ; Dziedziny kultury i kultura symboliczna ; Kultura jako przedmiot zainteresowania socjologii ; Zmiana społeczno-kulturowa ; Klasyczne teorie rozwoju społecznego: marksizm i ewolucjonizm ; Typy społeczeństw ; Teorie modernizacji, konwergencji i zależności ; Działania ludzi oraz ruchy społeczne jako czynniki zmiany ; Człowiek w społeczeństwie ; Pojęcie interakcji społecznej ; Interakcja jako przedmiot zainteresowania psychologii ; Interakcja jako przedmiot zainteresowania socjologii ; Społeczeństwo z perspektywy interakcji ; pojęcie socjalizacji ; Osobowość ; Rola społeczna ; Tożsamość ; Rodzaje socjalizacji ; Kontrola społeczna i porządek społeczny ; Konformizm ; Dewiacja ; Kontrola społeczna jako reakcja na dewiację ; Grupa społeczna jako przedmiot zainteresowania socjologii ; Małe grupy jako mikrostruktury społeczne ; Struktury wewnątrzgrupowe ; Spójność grupy ; Wybrane rodzaje grup ; celowe grupy formalne, czyli organizacje ; Historyczne źródła socjologii organizacji ; "Patologie" organizacji formalnych ; Organizacje jako przedmiot zainteresowań socjologii ; Historyczne źródła socjologii społeczności lokalnych ; Społeczność lokalna i zbiorowość terytorialna ; Społeczności lokalne i zbiorowości terytorialne jako struktury średniego poziomu ; Naród jako przedmiot zainteresowania socjologii ; Zbiorowość etniczna ; Dwie drogi kształtowania się narodów w Europie ; Naród a nowoczesność ; Państwa wielonarodowe a narody wieloetniczne ; Zawiłe drogi kształtowania się nowoczesnych narodów ; Podziały społeczne ; Zróżnicowania społeczne a ruchliwość społeczna ; Różnice i nierówności jako przedmiot zainteresowania socjologii ; Trzy klasyczne spojrzenia na podziały społeczne ; Klasy i warstwy - rozmaitość znaczeń ; Zróżnicowanie społeczno-zawodowe ; Ruchliwość społeczna ; Zróżnicowanie społeczne społeczeństw ponowoczesnych ; "Śmierć" klas ; Klasa średnia ; Underclass i marginalizacja społeczna ; Zróżnicowanie społeczne, nierównośći i ruchliwość społeczna w Polsce ; Polska klasa średnia ; Nierówności społeczne w świetle antropologicznych badań poborowych ; Wieś w układzie nierówności społecznych ; Oblicza polskiej biedy ; Różnice płci jako różnice społeczne ; Kobiety jako przedmiot zainteresowań nauk społecznych ; Społeczne różnice płci ; Feminizzm i ruchy kobiece ; Instytucje ; Sfera reprodukcji ; Rodzina jako instytucja ; Europejska rodzina w epoce przedprzemysłowej ; Rodzina w społeczeństwie przemysłowym ; Rodzian współczesna ; Współczesna rodzina polska ; Sfera polityki ; Polityka i władza ; Państwo ; Demokracja ; Sfera ekspresyjno-integracyjna ; Edukacja ; Kultura symboliczna społeczeństwa masowego ; Religia ; Opinia publiczna i jej badanie ; Problemy z definicją pojęcia opinii publicznej ; Początki badań opinii publicznej ; Kto prowadzi badania opinii publicznej w Polsce współczesnej ; Organizacje badaczy opinii publicznej i reguły profesjonalnego zachowania ; Sondaże prywatne i publiczne ; Metody zbierania danych i definicja badanej populacji ; teatyka badań opinii publicznej ; Podręcznik akademicki
Bibliogr. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38276, 38275, 38274, 37490 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Pedagogika - 21 w ; Adorno Theodor ; Afirmacja ; Alternatywne formy życia małżeńsko-rodzinnego ; Amnezja (zanik pamięci) ; Analiza tekstu ; Badania intergralnokulturowe ; Biografia ; Bliżej przedszkola ; Bobrowska-Nowak Wanda ; Bohucki Jan ; Buddyzm ; Cackowska Maria z Winiarskich ; Charyzma ; Chłopiec do bicia ; Cyganie-Romowie ; Cykl życia ; Darwinizm społeczny ; Dembińska Katarzyna ; Demokracja ; Dysgrafia (zaburzenie czynności pisania) ; Dystans społeczny ; Działacz społeczny ; Dziecko nieśmiałe ; Dziecko odrzucone przez rówieśników ; Edukacja domowa ; Edukacja obywatelska ; Edukacja społeczna ; Elementarz ; Erystyka (sztuka prowadzenia sporów, umiejętnośc dysputowania) ; Etnografia edukacyjna ; Etyka badań naukowych ; Europejska tożamość kulturowa ; Facylitacja ; Folklor ; Frassati Pier Giorgio ; Glottodydaktyka (dydaktyka języków) ; Głos Nauczycielski ; Gnitecki Janusz ; Grochociński Marian ; Grupa rówieśnicza ; Hinduizm ; Holt John Caldwell ; Homo ludens (człowiek bawiący się) ; Homoseksualizm ; Idealizm ; Ideologia ; Indywidualizm ; Instynkt ; Instytucjonalne formy pomocy społecznej ; Interwencja społeczna ; Islam ; Jacher Władysław ; Jakóbkiewicz Józef ; Język ciała ; Katolicka Nauka Społeczna ; Kompetencje wychowawcze rodziców ; Komunitaryzm (Komunitarianizm) ; Kontrola społeczna ; Korepetycje ; Kryzys tożsamości ; Ksenofobia (niechęć, wrogość lub lęk w stosunku do innych) ; Kultura wolnego czasu ; Leja Leon ; Lęk ; Ład społeczny ; Majorek Czesław ; Matriarchat (dominacja kobiet) ; Międzynarodowa wymiana młodzieży ; Migracje rodzicielskie ; Migracje zagraniczne ; Nacjonalizm (naród najważniejszą formą uspołecznienia) ; Nadzieja ; Nauczanie elementarne ; Nauczanie indywidualne ; Nieletni ; Niepłynność mówienia ; Nierówności społeczne ; Normalizacja testów ; Ossowski Stanisław ; Palestra ; Pedagogika penitencjarna ; Pedagogika porównawcza ; Pedagogika porównawcza w Polsce ; Pedagogika postmodernistyczna ; "Pedagogika społeczna" ; Pedofilia ; Penologia (nauka o karze) ; Polemologia (wojna i konflikty) ; Polityka edukacyjna Unii Europejskiej ; Polskie Towarzystwo Badań nad Dziećmi ; Popęd ; Poplucz Jan ; Pracocholizm (uzależnienie od pracy) ; Promocja szkoły ; Przyjaźń ; Psychologia wychowawcza ; Psychopatologia ; Pszczołowski Tadeusz ; Rodzina wielodzietna ; Saleziańska Metoda Saleziańska ; Słownictwo dziecięce - perspektywa językoznawcza ; Stowarzyszenie Nauczucieli Edukacji Początkowej (SNEP) ; Subiektywizm ; Sublimacja (uwznioślenie) ; Sytuacje dydaktyczne ; Szkolnictwo artystyczne ; Szkoła podstawowa w systemie oświaty ; Szkoły cerkiewne ; Sztuka dziecka ; Świetlica socjoterapeutyczna ; Teoria ; Teoria autonomu ; Teoria zintegrowanych zadań szkolnych ; Terapia Gestalt ; Teoria grupowa w ujęciu Irvinga Yaloma ; Testy rysunkowe ; Twórcza aktywność dziecka ; Uniwersytet Wrocławski ; Warunki przestrzenne (proksemiczne) klasy szkolnej ; Wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli ; Wiadomość ; Wiedza ; Wiedza potoczna ; Więckowski Ryszard ; Wnioskowanie ; Wołoszyński Ryszard ; Wychowanie artystyczne ; Wychowanie w etosie protestantyzmu ; Wzór kulturowy ; Zabawa pierwotna ; Zaburzenia psychiczne ; Zaleski Stefan ; Zasoby rodzinne ; Zawadzka Elżbieta ; Zdolność, uzdolnienie ; Encyklopedia
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38347 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zdrowie, choroba i medycyna w społeczeństwie globalnym. Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” jest prezentacją problematyki socjologii zdrowia, choroby i medycyny, podejmowanej przez polskich badaczy reprezentujących różne ośrodki. Ich celem jest przedstawienie najnowszych wyników badań własnych oraz analiz literaturowych obejmujących problemy medycyny i zdrowia, mających wpływ na postrzeganie sytuacji zdrowotnej polskiego społeczeństwa i stanu polskiego sektora ochrony zdrowia. Artykuły prezentowane w tomie, odwołując się do teorii socjologicznych i badań empirycznych, omawiają najważniejsze zagadnienia zdrowia, choroby i medycyny widziane w perspektywie globalnych procesów cywilizacyjnych. Dominujące tematy i wątki skupiają się wokół takich zagadnień, jak: a) swoistość i budowanie tożsamości socjologii medycyny w Polsce wobec trendów światowych; b) analiza zdarzeń dotyczących zdrowia i choroby w kontekście procesów epidemiologicznych, emigracyjnych i medykalizacji życia codziennego; c) zmiany w modelach relacji lekarz – pacjent, wynikające z nowych technologii komunikowania i zastosowania Internetu w organizacji usług zdrowotnych; d) choroby przewlekłe w analizach socjologii niepełnosprawności; e) opis zależności między religią a zdrowiem w perspektywie medycyny konwencjonalnej i niekonwencjonalnej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przystępne w lekturze. Emocje. Krótki kurs to przewodnik po najważniejszych informacjach dotyczących funkcjonowania ludzkich emocji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: • Czym są emocje? Kiedy zaczęto stosować termin „emocja”, prowadzić pierwsze badania naukowe i wyodrębniać tzw. emocje podstawowe? • Czy dobre życie polega na byciu wolnym od wszelkich namiętności? Jak kwestię emocji rozumieli filozofowie od czasów starożytności i jak zmieniało się to myślenie? • Czy przeżywanie emocji jest uwarunkowane kulturowo, czy biologicznie? Czy istnieją emocje wspólne wszystkim ludziom? Czy istnieją emocje typowe dla przedstawicieli pojedynczych kultur? • Czym są tzw. wyższe emocje poznawcze? • Co wiemy na temat ewolucji emocji? Czy gdybyśmy byli ich pozbawieni, jak Wolkanie ze Star Treka, funkcjonowalibyśmy lepiej? W jaki sposób emocje wpływają na przebieg procesów myślenia, zapamiętywania i podejmowania decyzji? • Dlaczego płaczemy? Czy jesteśmy jedynym gatunkiem w królestwie zwierząt, który w taki sposób reaguje na smutek? • Co wyniki badań naukowych mówią nam o poczuciu szczęścia? Czy nauka jest w stanie wyjaśnić, co czyni nas szczęśliwymi? • W jaki sposób możemy wpływać na swoje stany emocjonalne? Czy rozmowa o traumatycznych wydarzeniach leczy, czy pogarsza stan cierpiącej osoby? • Czy maszyny mogą odczuwać emocje? W tej książce postuluję powrót do koncepcji emocji jako sprzymierzeńców rozumu, a nie jego wrogów. Uważam, że badania naukowe nad emocjami są nie tylko możliwe, ale też że niosą ze sobą ogromną wartość. Wierzę, że jeśli uda się nam lepiej zrozumieć emocje, będziemy mogli wieść bogatsze, a nie uboższe życie. Zaznajomienie się z najnowszymi postępami nauki zajmującej się tymi tajemniczymi zjawiskami może być natomiast co najmniej ekscytujące. Z tekstu
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
CD
W koszyku
Psychologia : podręcznik akademicki. T. 1 / red. nauk. Jan Strelau, Dariusz Doliński. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 965 s. : il., rys. kolor, wykr., portr., tab. ; 29 cm + dysk optyczny CD-R.
Temat: Psychologia ; Elementy filozofii dla psychologów ; Główne pytania metafizyczne ; Źródła poznania ; Umysł ; Granice poznania i metoda naukowa ; Prawda i znaczenie ; Wiedza i działanie - w stronę etyki ; Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna ; Człowiek ; Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych ; Wundta koncepcja psychologii jako nauki o świadomym doświadczeniu bezpośrednim ; Reakcja na psychologię Wundta - szkoła wurzburska, psychologia aktów i psychologia postaci ; Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych ; Psychologia behawiorystyczna - chwilowy rozbrat psychologii z filozofią ; Neobehawioryzm - psychologia ponownie brata sie z filozofią ; Psychoanaliza - od aspiracji naukowych do mitu ; Psychologia humanistyczna - nauka czy filozofia życia ; Orientacja poznawcza - ostatnie słowo psychologii? ; Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy ; Pierwsze pracownie psychologii eksperymentalnej i ich twórcy - polska psychologia wkracza na drogę nauki ; Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa ; Etyczne problemy praktyki psychologicznej ; Kompetencje w praktyce psychologicznej ; Etyczne aspekty nauczania psychologii ; Popularyzacja psychologii. Psycholog w mediach ; Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii ; Kodeks etyczno-zawodowy psychologa ; Metodologia. Podstawy metodologiczne i statystyczne prowadzenia badań naukowych w psychologii ; Poznanie psychologiczne jako poznanie naukowe ; Język statystyki jako język badań empirycznych ; Podstawowe modele badawcze: eksperymentalny i korelacyjny ; Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna ; Darwinowskie korzenie psychologii ; Podstawowe pojęcia ewolucjonizmu ; Uwarunkowania genetyczne i środowiskowe ujawniające się w różnicach indywidualnych ; Co wnoszą do rozważań o naturze ludziej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna? ; Procesy poznawcze ; Spostrzeganie ; Rozpoznawanie obrazów ; Wyobrażeniowa reprezentacja rzeczywistości ; Pojęciowa reprezentacja rzeczywistości ; Pamięć i uczenie się ; Uwaga i kontrola poznawcza ; Myślenie, rozumowanie i rozwiązywanie problemów ; Podejmowanie decyzji ; Język i komunikacja ; Emocje i motywacja ; Powstawanie emocji - interakcja mechanizmów biologicznych, psychologicznych i społecznych ; Wyrażanie emocji podstawowych i pochodnych ; Współdeterminowanie zachowania przez emocję i poznanie ; Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych ; Podstawowe mechanizmy motywacyjne ; Typy motywacji ; Motywacja w przebiegu zachowania ; Osobowośc ; Główne orientacje w psychologii osobowości ; Koncepcje psychoanalityczne ; Koncepcje humanistyczne i psychologia pozytywna ; Psychologia egzystencjalna ; Podejście poznawcze ; Socjobiologiczna koncepcja osobowości ; Psychologia narracyjna ; Współczesne koncepcje Ja ; Teoria osobowości - badania - aplikacje ; Psychologia różnic indywidualnych ; Paradygmat badań i podstawowe kategorie opisowe różnic indywidualnych ; Temperament ; Osobowość ; Inteligencja ; Psychometria. Konstrukcja i adaptacja testów psychologicznych ; Cele psychometrii ; Historia psychometrii ; Specyficzne problemy etyczne ; Założenia i modele dotyczące konstrukcji testów psychologicznych ; Koncepcja cechy a założenia konstrukcji testu ; Procedura konstrukcji testu ; Kulturowa adaptacja testu ; Podręcznik akademicki
Bibliogr. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37666 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Spis treści [Contents] Artykuły [Articles] Janusz Reykowski: Przemoc a realizacja celów grupowych: perspektywa makropsychologiczna [Violence as the recurring means of reaction in group conflicts: Societal perspective], doi 10.7366/1896180020174101, s. 112–129; Paulina Szostek: Zazdrość romantyczna: kluczowe koncepcje teoretyczne i narzędzia pomiaru [Romantic jealousy: Main theoretical conceptions and measurement instruments], doi 10.7366/1896180020174102, s. 130–141; Robert Balas, Joanna Sweklej: Rola procesów asocjacyjnych i formułowania sądów w nabywaniu i ekspresji postaw [The role of associative and propositional processes in attitude acquisition and expression], doi 10.7366/1896180020174103, s. 142–155; Andrzej Falkowski, Maria Sidoruk-Błach: Siła cech negatywnych w kształtowaniu się podobieństwa: implikacje dla budowania wizerunku marki miasta [The strength of negative features in shaping similarity: Implications for creating the brand image of a city], doi 10.7366/1896180020174104, s. 156–165; Aleksandra Pilarska, Anna Suchańska: Problem adaptacyjnej wartości empatii w kontekście jej związków z poziomem organizacji osobowości [The adaptive value of empathy in the context of its relation to the personality organization level], doi 10.7366/1896180020174105, s. 166–174; Nina Ogińska-Bulik, Magdalena Kobylarczyk: Rola zasobów osobistych i społecznych w kształtowaniu poczucia jakości życia u nastolatków – wychowanków domów dziecka [The role of personal and social resources in the development of a sense of the quality of life in adolescents-children’s homes], doi 10.7366/1896180020174106, s. 175–184. Metody [Methods] Alan Mandal, Marcin Moroń: Skala typów przywiązania do miejsca według typologii Davida M. Hummona (1992): ustrukturyzowana jakościowa metoda badania przywiązania do miejsca zamieszkania [Type of Place Attachment Scale based on Hummon’s (1992) typology: A structured qualitative method of place attachment measurement], doi 10.7366/1896180020174107, s. 185–204; Gabriela Czarnek, Piotr Dragon, Paulina Szwed, Bogdan Wojciszke: Kwestionariusz przekonań politycznych: własności psychometryczne [Political Beliefs Questionnaire: Psychometric properties], doi 10.7366/1896180020174108, s. 205–222; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relations: Introductory verification of the concept and measurement method], doi 10.7366/1896180020174109, s. 223–239.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej