Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Gostyń - wypożyczalnia
(10)
Autor
Franczyk Anna
(2)
Obuchowska Irena
(2)
Arusztowicz Barbara
(1)
Bąkowski Wojciech
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Krajewska Katarzyna (pedagog)
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Szurowska Beata
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Sękowski Andrzej Edward (1957- )
(1)
Łobacz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Rodzice
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Dziecko niepełnosprawne
(5)
Dziecko niewidome
(5)
Rodzina
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Autyzm
(4)
Dziecko przewlekle chore
(4)
Chorzy w rodzinie
(3)
Dziecko głuchoniewidome
(3)
Dziecko niesłyszące
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Padaczka
(3)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Trudności wychowawcze
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Uzależnienia od Internetu
(2)
Uzależnienia od komputera
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
Zespół ADHD
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Alkoholizm w rodzinie
(1)
Anoreksja i bulimia
(1)
Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM)
(1)
Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki
(1)
Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka
(1)
Dlaczego matematyka jest taka trudna?
(1)
Dziecko niepełnosparwne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku szkolnym
(1)
Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle
(1)
Emocjonalne konteksty kształcenia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka
(1)
Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się
(1)
Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami
(1)
Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka
(1)
Nadwaga i otyłość
(1)
Narkomania
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka
(1)
Problemy społeczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci
(1)
Rozwód
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka
(1)
Wagary
(1)
Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery
(1)
Wychowanie w szkole
(1)
Zespół Aspergera
(1)
uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariuse zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35676 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35031, 35030 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rodzina uczniów zdolnych / Sylwia Gwiazdowska-Stańczak, Andrzej E. Sękowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 190 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 174-190.
Rodzina jest najważniejszą wartością, a osiągnięcia są jednym z kluczowych wymiarów ludzkiego życia. Autorzy odpowiadają na pytanie, jakie postawy i relacje rodzicielskie wiążą się z wysokimi osiągnięciami szkolnymi. Książka jest cennym źródłem informacji o specyfice rodziny dzieci zdolnych, nie tylko dla specjalistów, ale również rodziców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
W prezentowanej publikacji przedstawione zostały zagrożenia współczesnego świata, sytuacje trudne, problemy wychowawcze w perspektywie szkoły oraz wskazówki, jak sobie z nimi radzić i jak pomóc dzieciom. Książka przedstawia problemy związane z rozwojem i wychowaniem zarówno małych, jak i starszych uczniów oraz sytuacje trudne, z którymi może spotkać się nauczyciel w szkole, tj.: wagary, niepowodzenia szkolne, niechęć do nauki; rozstanie rodziców; trudności w uczeniu się czytania i pisania; przyczyny niepowodzeń w nauce matematyki; szkoła wobec objawów niedostosowania społecznego; zagrożenia cyberprzestrzeni; szkoła a rozwój ucznia zdolnego; uczeń z niepełnosprawnością (niesłyszący, słabo słyszący, niewidomy). Wskazówki, pomoce dydaktyczne pomogą nauczycielom zrozumieć problem, będą podpowiedzią przed spotkaniem z rodzicami. Nauczyciele i rodzice otrzymają również konkretne rozwiązania metodyczne i wychowawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39921 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat: Nauczanie początkowe ; Wychowanie przedszkolne ; Uwarunkowania zmian w edukacji małego dziecka ; Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle ; Metapoznanie - zaniechany obszar edukacji małego dziecka ; Emocjonalne konteksty kształcenia ; Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej ; Rozważania woków socjalizacji ekonomicznej dzieci ; Narzędzia i możliwości zmian w dydaktyce ; Dziecko w świecie zabawy. Wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej ; Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6 i 7 letnich ; Dlaczego matematyka jest taka trudna? ; Czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki ; Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu - refleksje praktyka ; Antropologiczne podstawy przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym ; Perspektywy zmian w opiece i wsparcie w toku edukacji dziecka ; Koncepcje embodied-embodded mind. Refleksje w konteście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno - emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami ; Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) ; Specjalne potrzeby edukacyjne ; Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka. Od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka ; Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się ; Współpraca szkoły z rodziacami dzieci z niepełnosprawnością. Szanse i bariery ; Praca zbiorowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39607 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej